MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Trodde ikke jeg skulle kjenne før om en ukes tid pga at jeg er førstegansgs, men kjente det for første gang tydelig på søndag. jeg er 16+6 på vei idag. Har noen dager før dette følt noen rare "luftbobler" men tenkte ikke mer over det. Men på søndag våknet jeg av små dult i magen, og kjente vel en 5-6 dult i løpet av dagen. Igår kjente jeg 2-3 ganger og har idag kjent det 4 ganger. Er en utrolig fin følelse selv om det kjenner litt ekkelt ut:-D Jeg kjenner sprkene heeeelt nederst i magen, rett over skambenet. Det er også her jeg hører hjertelyden. Men skal ikke babyen være høyere opp siden jeg er 17 uker på vei?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 grattis da alltid morro dette.. de kan ha en favorittstilling og vet du jenta mi likte å ligge langt nede leeenge
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 Hehe... h*n liker vel å ligge litt trangt da;) Men skjønner ikke hvorfor h*n gjør det, for jeg kjenner sparkene mest når jeg sitter i den litt trange buksa mi. Akkurat som om h*n klager litt fordi det presser litt på...hehe. Er ikke så lett å finne bukser som ikke trykker litt helt nederst på magen;)
*toppris* Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 så koselig:) gleder meg til jeg kjenner mer av det selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå