Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal føde på haukeland? Lurte på om det var mulig å sjekke inn på pasient hotellet etter fødselen hvis alt går bra? Det va jo snakk om nedskjering og at dette tilbudet skulle kuttes. Har dere peiling hva det ble til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ikke få noen oppfølging der, så om du får grønt lys for å reise kan du like godt reise hjem/dit. Men det er jo et hotell du kan booke deg inn på, og så kan du kanskje få ordnet sjekken av barnet som jordmor gjør hjemme på besøk der? Kan jo ringe å høre.

En venninne av meg fødte i går, og mannen hennes ligger der pga reisetid. Hun får reise i morgen tidlig, men de skal ta seg en natt eller to der for å slappe litt av og pga reisetid vil hun være sikker på at ammingen er kommet igang.

Skrevet

Mener det var snakk om at det tilbudet skulle kuttes fra 1.mai... men er ikke helt sikker!!

Skrevet

pasient hotellet blir lagt ned.... på storken blir det nedskjæringer... far får være med på fødselen og noen timer etterpå, år ikke familie rom eller en manns rom lengre, så må dele med andre.. så far får ikke sove der med mor og barn...

er det som de sier til nå ivertfall...

Skrevet

Åhh, eg blir så provosert av dette.

E ikkje dette karakterisert som diskriminering av menn da??

De har jo laget barnet de også..

Skjønner ikkje ka de vil oppnå med å straffe nybakte foreldre på den måten.

Det blir en litt uheldig start på barseltid vil eg si.

Skrevet

Pasienthotellet som hotell vert ikkje nedlagt, og kan nok brukast til overnatting som erteposen skriv. Men barselloftet på hotellet, med jordmødre som gjev oppfølging etter fødselen vert nedlagt frå 1.mai.

Trur desverre ikkje at det vert noko endring på det. Er harde tider på heile Haukeland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...