Gå til innhold

Sjefen.... hmmmmm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg sjefen ble sur idag da det gikk opp for henne at jeg går ut 9. august. for da fikk ho for seg at ho ikke fikk noe ferie. men ho har sagt ho skal ha ferie i juni-juli og vi har fått 1 som skal jobbe for oss,

da vi er 2 gravide i butikken...

ho kan jo ikke bli sur.eller?

hadde en kunde som spurte hvor langt jeg var på vei, sa jeg er i min 16 uke, da ble sjefen helt oppgitt nei det er du vel ikke, har ikke termin i sommer du har jo i sep,

Jeg har termin 1 sep. men jeg trur ho regner med september når ho regner. blir litt iritert når ho blir sur og grinete for at ho ikke kunne ha ferie akuraat da ho vil.

Hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en trasig og uhyre uproffesjonell sjef du har, unnskyld meg!!!

Synes synd i deg som har en sånn sjef...vet ikke helt hva du kan gjøre?

Du har jo absolutt gitt beskjed i GOD tid før du skal ha permisjon, hva mer forlanger hun??

Skrevet

herregud da, snakk om kjærring! og hun har da gooo tid til å finne en avløser og trene avløseren opp før du går ut i perm og hu skal ha ferie osv... hun tenker nok på sykemelding på slutten av sv,skapet, siden det er mange som blir sykemeldt... men hu har absolutt ingen rett til slik oppførsel! jeg hadde nok faktisk sagt det til hu, for hu kan faktisk ikke gjøre noe... ikke sparke deg eller noe slikt... hadde vært ærlig og sagt at jeg syns slikt er uproffesjonelt, at hu egentlig skal være glad på mine vegne...

Skrevet

takk for svar begge to.. er dritt lei at ho er slik.

ho andre har termin i mai mnd og er medeier. ho gjør og får det som ho vil og det er ikke noe morsomt, blir satt litt på siden syntes jeg og det er ikke noe morro. nettop vært sykemeldt en uke og da ble de sure, men besvimte og slikt hjemme og det likte ikke legen min noe av...

Skrevet

hadde absolutt tatt meg en liten sit-down ja.... skal ikke være slik... diskriminerende og faktisk litt mobbetendenser!!!

Skrevet

Jeg har begynt å gi f. jeg nå.. likte ikke at jeg var gravid eller noe.. og det var da jeg begynte.....

gidder ikke å bli behandlet sånn, hvertfall ikke når jeg er gravid.

merker jeg får frem såre punkter fort men de sterke sidene kommer oxo frem noe som er deilig...

Skrevet

Enig med Toppris, ikke finn deg i denne behandlingen!!!

Neste gang sjefen din kommer med en sårende kommentar sier du i fra der og da...Hva kan hun gjøre? Bli sur og gi deg sparken?? NEI!!

Det kan i hvertfall ikke bli noe værre enn det du har nå...så hva har du å tape på å "ta igjen"? Ingenting!!

You go Girl!!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...