Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Tror ikke jeg har hørt en eneste positiv opplevelse fra føden der jeg..?
knøttet28 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jeg fødte mitt andre barn der i desember og er superfornøyd:) Kunne ikke hatt en bedre fødselsopplevelse:) men jeg sa klart i fra hva jeg ønsket for førstemann ble født midt i fellesferien og da hadde jeg ingen god opplevelse....... Barsel derimot - vel... jeg reiste hjem etter 24 timer begge gangene.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har født der to ganger, og har vært super fornøyd begge ganger! Følte de hørte på mine ønsker. Var ikke så fornøyd med barsel avd første gang, så da dro jeg hjem tildlig, men nå var jeg kjempe fornøyd, og kunne sikkert vært der lenge, men dro hjem 3.dagen.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har født der 3 ganger, har vært veldig fornøyd med føden alle 3 gangene. med nr 2 og 3 hadde jeg fødselsangst og de var barre helt fantastiske! Barsel var jeg bare på med nr 1 og 3 og var godt fornøyd begge gangene.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Ingen personlig erfaring. Men har flere venninner som har født der. De har ikke fortalt noe negativt om selve føden. Men har hørt mer negativt om barseloppholdet.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Ok, selv om jeg ikke har planer om å være på barsel så veldig lenge så tror jeg valget faller på Bærum neste gang også jeg, selv om det er lenger unna. HI
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Å nei...er det så mange negative opplevelser derfra? Hmmm...Tror jeg velger Konsberg eller bærum jeg også. Der har jeg hørt masse positivt
Bøllefrød Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 føden er bra =) spør etter mette sørlig kjempe flink. men barsel er helt på tryne. vi var der i 9 dager så ble vel "kjent" med alle å det er noen få som er toppers på barsel men det hjelper ikke når langt over halvparten er håpløse. men om du ikke har tenkt å være på barsel hadde jeg fødet på buskerud, den synes jeg var helt topp. tror det er barselen folk ikke liker ved buskerud, ser sånn ut her i hvertfall =)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 hva er det som er negativt med barsel på drammen da+
Bøllefrød Skrevet 10. mars 2009 #10 Skrevet 10. mars 2009 De er ikke flinke til å følge opp, å det virker som om alt er ett ork for de. alle er ikke sånn da men flertalle der er dessvære det. fikk f.eks. ikke hjelp til å amme, de gidder ikke høre på ting du sier, f.eks var sønnen min veldig kald, å når jeg spurte om de kunne ta temp på han fordi han virket så kald og slapp gadd de ikke for dette var helt vanlig i følge dem. så jeg måtte huke tak i hun ene som var brukbar der inne å hun fikk tatt temp å det viste seg at han var kald å måtte ligge med varmeflasker. sønnen min ville ikka ha pupp så han fikk ikke i seg noe mat på 2 døgn, dette bla han jo selvfølgelig dårlig av men ingen gadd i gjøre noe. endte med at jeg måtte traske rundt å lete etter barnelege selv. han sa vi måtte gi han mme til han ikke var slapp lengre å så prøve med pupp i gjenn. når han endelig ble det så fikk jeg ikke hjelp til å amme, jeg fikk det ikke til pga brystvortene mine ble ikke lange nok så måtte bruke ammesjol men det viste jo ikke jeg. hadde aldri amma før. så fikk vite dette av tanten min som heldigvis kom på besøk. men matias fortsatte å være syk å jeg masa og masa på at de måtte finne ut hva det var men nei det kunne de ikke for prøver kosta penger å han var ikke syk nok tildet enda. måtte da i gjenn hente barnelege for å få tatt prøver. å det var ikke jeg som var hysterisk for han skjhønnte ikke hvorfor det ikke hadde blitt tatt undersøkelser før. har også hørt fra mange andre at barsel ikke er bra men at føden er bra. tanten min jobber på sykehuset bare at i ennen avdeling å hun sa det selv også at barsel har veldig dårlig rykkte. veldig synn for var noen få som var flinke. men dessvære ødla flertalle oppholde. men som sakt all ros til føden, kjempe fornøyd med den-
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #11 Skrevet 10. mars 2009 Da står jeg fortsatt ved mitt og velger Bærum denne gangen også Det kan jo hende at vi MÅ være på barsel lenger enn jeg vil, så da velger jeg Bærum også denne gangen, og satser på at jeg ikke føder i fellesferien en gang til HI
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #12 Skrevet 10. mars 2009 Har samme erfaring som andre her. Føden var veldig bra!! Men barsel var forjævli..det er som andre sier, de gidder ikke høre på deg, er ikke hjelpsomme og slikt..Kommer med stygge kommentarer o.l. Nei, jeg ville hjem fortest mulig! Hørt at Kongsberg er bra, og blir det flere barn skal jeg føde der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå