Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nu er det vel tide på å finne vår dress til gutten min. Er usikker kordan vår dress jeg skal kjøpe.

Har lyst til å kjøpe en dress som virkelig tåler vann og er slite sterk, da jeg har en aktiv 4 åring:)

I fjor hadde vi Helly Hansen dress, den va vi kjempe fornøyd med, men hadde lyst til å prøve noe nytt.

*Refelx?

* Tiket?

* Troll?

* Reima tec?

Noen som har noen erfaringer og tips å komme med?

Setter stor pris på det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også brukt Helly Hansen til min aktive 7-åring og er veldig fornøyd med den. Jobber i barnehage hvor mange har Reima tec dress. Disse virker veldig bra og er både vann- og vindtette. Så en sånn frister meg nå... Tiket sin er ikke helt vanntett, i alle fall ikke vinterdressen... En annen ting er jo å huske å vaske dressene "riktig"! Ikke skyllemiddel osv...

Skrevet

Jeg kjøper alltid Reima til mine... veldig fornøyd!

Skrevet

TROLL!!!

Jeg jobber deltid i en barnetøys forrettning.. Vi selger Troll dresser.. Hun som driver butikken bruker denne dressen på sine bhg barn.. De blir alldri våte eller kalde..

Man får også kjøpt helårsdress, super smart.. Man kan ta ut ulldressen inni og vips, så har du dress utover våren og forsommeren.. Dette gjør at det er mye lettere og vakse den også... Kjøp litt stor og den passer til vinteren igjen=)

Lykke til med valget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...