Gå til innhold

Siste sjanse til 2009 gull...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi inne i vår, et eller annet pp..

15 mnd har gått siden vi begynte å prøve..

Klaffer det ikke i denne runden, så er neste evt termin i januar 2010..

Har to andre venninner og 2 bekjente som får barn iløpet av året, hadde vært koselig å hvertfall ha innen samme år!

For første gang skal jeg teste etter EL - det er første gang jeg tror at det er en mulighet for at jeg får det også..

Så jeg har kjøpt 18 EL-tester, og imorgen skal jeg kjøpe termometer også og prøve å tempe itillegg..

Nervene er i høyspenn - og det er vel ikke veldig gunstig for prøvingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt med på denne jeg! Ønsket et barn til i 2009, men det ser ikke som om det går. Men har en sjanse til, før 2010 ....

Skrevet

samme her.. :) Går d ikke denne pp så blir termin event på nyttårsaften (+-) Så har muuligens en sjangse til da. Blir spennende å se.

Skrevet

idag kommer el-testene i posten tenker jeg,..

Skal begynne å teste på dag 10.. og temper fra imorgen tidlig..

Og prøver å ikke stresse :)

Skrevet

ja jeg er med her:))Siste runde for 09 baby.bruker cbfm og temper:)Prøver å ikke stresse jeg også,men det er jaggu ikke lett.....

Krysser fingrene for at det blir nissebarn på oss alle sammen:))

Skrevet

...slenger meg på her! Har bestilt en haug med EL-tester... skal begynne å teste onsdag..dag 10...(bedre å være føre var....)

Håper vi alle får den beste julegava i år...!

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Krysser fingrene for oss alle sammen :)

Skrevet

blirjegsnartmamma.blogspot.com- Ville bare si at Pergotime kan slå ut på EL-testen. Men det er jo ikke sikkert den gjør det nå for deg om du skal ha pausemnd din nå.Men bare sånn at du vet at det kan hende.Lest at fler kanskje tester positivt EL i tre dager eller fler dager i samme sylus.Da er det nok hormonene som slår ut på testen:) Håper på et 2009 barn sammen med deg:D Så kunne vi også gått sammen med mager:)

Skrevet

å det hadde vært koselig :)

Tror hvertfall jeg skal ha pausemnd nå, må jo nødvendigvis det siden jeg ikke skal til gyn før dag 10 i syklusen denne gangen..

Må jo nødvendigvis ha hatt el siden jeg fikk mensen "av meg selv"..

OI!! På den blodprøven jeg tok igår testet de også for Hiv og hepatitt... Sånn som de tester for når man er gravid uansett... Det kom jeg på nå..

Litt skummelt selvom jeg vet jeg er frisk.

Skrevet

Alltid ekkelt når dem tar sånne tester selv om man vet at man er frisk.Men skumle tester uansett:( Men veldig greit å ha testet seg :)

Ja,du har sikkert hatt EL:) Men jeg hadde mens annenhver mnd sånn ca og dem mnd jeg hadde mens så er det ikke sikkert at det hadde vært EL fordet:/ Jeg trodde at så lenge man hadde mens eller fikk mens så hadde man også EL,men finnes jo tre forskjellige typer mens(eller hva jeg fant ut).Herregud og vanskelig alt virker når man har prøvd en stund og leser om så mye rart.Er nesten rart at folk kan klare det på første forsøk osv.

Om jeg ikke er gravid denne gangen håper jeg mens kommer raskt sånn at vi kan prøve igjen raskt også..Orker ikke annenhver mnd her i gården lenger assa!

Skrevet

hadde skikkelig nerver for den testen når jeg fikk vite at de skulle det.. Gikk gjennom livet mitt i detalj..haha

Nå tenker jeg ikke så mye på det, så jeg håper det fortsetter sånn..

Jeg har jo ikke hatt el på mange år, og derfor også sykluser på 65-162 dager.. Så var litt uvant at det var så lite som 34 :) hehe

Håper det holder nå, at dette er siste gang på en stund..

Men er så rart, for jeg pleier alltid å være et skikkelig hormontroll!! Og ha vondt i magen, ligge rett ut på sofaen, den uka jeg har mensen.

Men denne gangen har jeg ikke hatt noen problemer!

Har helt glemt at jeg har hatt det.. Veldig uvant :)

Skrevet

Slenger meg på denne tråden jeg...

Har akkurat opplevd å miste tvillinger i uke 12 MA/BO - ingen smerter og ingen blødninger, jeg skulle bare inn til UL for å få bekreftet om det var en eller to - og så får jeg sjokkbeskjeden om at det ikke er registrert noen hjerteslag på noen av dem, ut fra målinger døde de i uke 6, men kroppen ble lurt i en BO, fostersekkene, livmor og morkake fortsatte og vokse og produsere hcg!

Måtte inn til utskraping 2 dager etterpå, alt gikk så fort! Trodde alt var bra og hadde "offentliggjort" det for familie, venner, kollegaer/jobben bare noen dager før... Det er nå 4 dager siden utskrapingen!

Men... jeg er fast bestemt på å prøve igjen - jeg regner lørdag som første dag i siste mens - og jeg er sååååå klar for å bli gravid på nytt!!! Siste sjanse til 2009-gull - jeg håper spiren sitter fort og jeg håper det går bra og at man går helt ut 3 trimester =)

Ønsker dere alle sammen lykke, lykke til med siste sjanse 2009 barn, ellers får vi satse på 2010 =)

Denne gangen kommer jeg til å la være å teste meg både med EL og graviditetstester... brukte en formue det siste halve året før jul, følte meg også litt stressa av det. Fra vi bestemte oss for å prøve til vi ble gravide brukte vi 6 mnd, 3 pp. Siste pp brukte jeg solvipect hostesaft - men har bestemt meg for at jeg ikke skal bruke dette heller - så lykke, lykke til jenter!!!

Klems

Skrevet

Huff,det var virkelig leit å høre:( Har mistet to ganger før..Ikke det gran gøy og unner ingen andre det heller.Etter vi hadde prøvd i 2 1/2 år ble jeg gravid for første gang(en del år tilbake),kroppen min ble "lurt" i tre mnd!!Viste seg at embryoet hadde vært dødt siden uke 5-6 eller tidligere men kroppen min fortsatte.Jeg hadde alle symptomene.Kjempe kvalm osv.Fysøren for et slag i ansiktet den tredje mnd!!Vi fikk ikke lov til å bli gravide på et halvt år etter utskrapningen.HCG-hormomet trengte den tiden på å bli normal igjen.(var en sjelden tilstand visstnok)Ble kjempe redd.Mistet en gang etter vi fikk en sønn også.Men der sa kroppen min i fra tidlig.

Nå har vi vært prøvere i ett år igjen,la være EL-test og annet rart.Blir mega stressa.Kjører heller litt mer på sengekosen;)

Håper den sitter fort for dere igjen:) Masse masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...