Gå til innhold

Alle damene klare....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

..til å sette seg foran pcn med tvn på tv3?

Klar til å kommentere paradise hotel? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er:)

 

Er de på samme hotel som danskene var?

Skrevet

åff kårs!

Det er som ei trafikkulykke - helt tragisk, men jeg MÅ bare se!

Skrevet

Ehm... Hva går dette ut på egentlig?

Skrevet

Jævlig bra sagt Piri.Hehe.Føler det sånn jeg også.

Vet ikke om det er samme hotell.

Skrevet

Mest mulig sengevals med flest mulig.

Skrevet

Ah, ok. Har sett noen minutter, og det virker som et ungkarskvinneR-program. Spennende..=/

Skrevet

Ho derre etnisk norske ser ut som et kassa-apparat i trynet. ;)

Skrevet

det er vel alltid en for mye slik at om du ikke har noen å dele seng med så må du ut.. hehe. litt som stol-leken bare at du må pule for å få stolen. hehehehe.

 

forøvrig er alle gutta stygge!! hjelper vel ikke med kropp som en gud da. sukk.

Skrevet

Jeg er sikkert litt rar jeg, men jeg liker ikke at gutta er alt for markerte i musklene...Inntrykket per nå er at alle er kjempelure!

Skrevet

Nå er det ikke akkurat mensamedlemmer som pleier å melde seg på slike programmer da:)

 

Jo dummere og lettere på tråden, jo bedre underholdning for oss må vite:)

Skrevet

Litt som en smågodtpose..mye rart..

Skrevet

cherry

 

jeg tar heller vakseball og et pent ansikt! ;p

Skrevet

Var hun eller han som hadde vært utro?

Skrevet

og litt vett!

 

teit at x'n er der. akkurat som i danmark jo!

 

 

Skrevet

var det ikke hun som hadde seg med en kompis av han da?

 

Skrevet

Litt teit å plassere de to x-ene sammen med en gang da. Mye bedre om 2 uker når de har knulla litt rundt og SÅ plassert dem sammen. hehe

Skrevet

Enig med Piri der ja. Tror begge to hadde gjort det jeg. Han hadde jo klina med hun Noor.

Skrevet

Liiiiitt femi han fra Bærum?

Ikke så mye mannemann etter min smak.

Skrevet

Han klessa fra Bærum er så utrolig stygg!! Hva ialledager gjorde at han ble trukket ut da??

Skrevet

Fordi han er klessa fra Bærum, kanksje?

Skrevet

Likte Mads jeg da=) Og Kevin(?) han som er kokk...er de som virker mest normale=) Han bærumstypen virker mindre smart..på grensen til sosialt tilbakestående.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...