NyttNick Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 ..til å sette seg foran pcn med tvn på tv3? Klar til å kommentere paradise hotel? hehe
Piri Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 åff kårs! Det er som ei trafikkulykke - helt tragisk, men jeg MÅ bare se!
NyttNick Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 Jævlig bra sagt Piri.Hehe.Føler det sånn jeg også. Vet ikke om det er samme hotell.
NyttNick Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2009 Mest mulig sengevals med flest mulig.
Tommage♀♂ Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Ah, ok. Har sett noen minutter, og det virker som et ungkarskvinneR-program. Spennende..=/
Piri Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Ho derre etnisk norske ser ut som et kassa-apparat i trynet.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 det er vel alltid en for mye slik at om du ikke har noen å dele seng med så må du ut.. hehe. litt som stol-leken bare at du må pule for å få stolen. hehehehe. forøvrig er alle gutta stygge!! hjelper vel ikke med kropp som en gud da. sukk.
cherry coke Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 Jeg er sikkert litt rar jeg, men jeg liker ikke at gutta er alt for markerte i musklene...Inntrykket per nå er at alle er kjempelure!
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #11 Skrevet 9. mars 2009 Nå er det ikke akkurat mensamedlemmer som pleier å melde seg på slike programmer da:) Jo dummere og lettere på tråden, jo bedre underholdning for oss må vite:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. mars 2009 #13 Skrevet 9. mars 2009 cherry jeg tar heller vakseball og et pent ansikt! ;p
NyttNick Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 9. mars 2009 Var hun eller han som hadde vært utro?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. mars 2009 #16 Skrevet 9. mars 2009 og litt vett! teit at x'n er der. akkurat som i danmark jo!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 9. mars 2009 #17 Skrevet 9. mars 2009 var det ikke hun som hadde seg med en kompis av han da?
Piri Skrevet 9. mars 2009 #18 Skrevet 9. mars 2009 Litt teit å plassere de to x-ene sammen med en gang da. Mye bedre om 2 uker når de har knulla litt rundt og SÅ plassert dem sammen. hehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. mars 2009 #20 Skrevet 9. mars 2009 Enig med Piri der ja. Tror begge to hadde gjort det jeg. Han hadde jo klina med hun Noor.
NyttNick Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #21 Skrevet 9. mars 2009 Liiiiitt femi han fra Bærum? Ikke så mye mannemann etter min smak.
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #23 Skrevet 9. mars 2009 Han klessa fra Bærum er så utrolig stygg!! Hva ialledager gjorde at han ble trukket ut da??
cherry coke Skrevet 9. mars 2009 #25 Skrevet 9. mars 2009 Likte Mads jeg da=) Og Kevin(?) han som er kokk...er de som virker mest normale=) Han bærumstypen virker mindre smart..på grensen til sosialt tilbakestående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå