Gå til innhold

Noen som har lest "På feil klode?", av Kjell Arild Pollestad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å leser boken nå. Jeg har, om jeg medregner denne, leste alle hans bøker. Jeg syntes de er så morsome sitter å humrer og ler. Men åndssnobb syntes jeg han er. Er det forresten noen som mener han har en homoseksuell legning etter å ha lest han? Jeg tenker nå på episoden med den blinde mannen og episoden med Dansken... uansett, forfatteren anbefalles på det varmeste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ELSKER Pollestad!!! Jeg er ikke enig i allt han skriver, men han farger verden på en måte som gjør at jeg syntes den gløder i mot meg. Jeg tror aldri jeg ville turt å snakke med han, til det er han for intellektuellt overlegen, men jeg ville ha likt å fått sett han "live". Har ikke lest Bernadette enda, men jeg tror jeg har fått med meg det meste av han. Om han er homofil eller ikke?! Tja.. Ut fra bøkene hans kan man kanskje tenke seg at han har hatt seksuell erfaring, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om det er med kvinner eller menn. Strengt talt syntes jeg ikke jeg har noe med det heller. Han dømmer ingen på grunn av legning, så da trenger ikke jeg å gjøre det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...