Gå til innhold

32/34... buksestr. min.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å vente med å kjøpe jeans til jeg var tynn igjen. Men kunne ikke vente lenger, så da ble det acne i str. 32-34. Æsj også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så "fint" da, nice med beinrangler..

Skrevet

Jeg bruker også den størrelsen, men jeg har ikke tenkt å bli tynnere..

Bra for deg at du vil være så tynn da.. heldigvis er ikke alle like..

Skrevet

antar at det er tommer det er snakk om, ikke EU-strl?

 

 

Skrevet

Jeg bruker selv 29/36 og 30/36 (avhengig av modell) og er ikke noe beinrangel av den grunn.

Skrevet

Er vell ikke noe galt i og bruke 32/34 i klær. Bruker det selv og ser ikke på meg selv som et beinrangel av den grunn.

Skrevet

Hovedinnlegger her.. altså ... jeg ser på meg selv som en smule for tung. (I allefall rundt 6 kg) Også leste jeg et innlegg her om en som hadde vokse str. 28-32 som var sååå misfornøyd, og da ble jeg så deppa over mine bukser som var mye større. Uansett. Var bare et hjertesukk fra en som ønsker seg en smekker fasong og som har begynt å jobbe for å få det. Har nemlig lovet mamma og løpe new york maraton med henne neste sommer. Grøss, hva man kan finne på å love i et ubetenksomt øyeblikk.

Skrevet

hun mente vel 32 tommer i livet og 34 tommer i bena på jeans, ikke 32 /34 som i xxs / xs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...