Gå til innhold

mye kynnere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei venter barn nr2 i juli.

jeg er i uke 21+3 og sliter litt med kraftige kynnere...

de kommer alltid rette etter jeg har lagt meg om kvelden enten jeg har vært på jobb eller det er helg...

husker ikke at det var slik med 1mann.. andre som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, har iallefall fått mye mere kynnere nå..26+6 idag.. blir mere og mere

Skrevet

forresten så husker jeg det sto noe om at flergangsfødende får mere kynnere og hardere kynnere enn førstegangs..

Skrevet

Jeg har slitt med kynnere siden uke 18/19, spesielt i forbindelse med jobb, anstrengelser o.l. Så mine kom rett og slett av stress. Har kynnere nå også, de er mye sterkere enn tidligere, men er ikke like mye for jeg har måttet roe ned veldig..

Skrevet

takk for svar, skal til doktoren på torsdag, kanskje det er stress....

får høre va han sier:)

Skrevet

Jeg har hatt kynnere siden uke 16.

Er 19 uker nå og har kraftige kynnere.....ikke farlig visst.

Hadde besøk av jordmor hjemme i dag og hun sa bare at jeg skulle slappe av og kose meg:)Også fikk jeg noen plaster med metall i øret....å det funket:)

Skrevet

i dag var jeg hos legen. ble sykemeldt ut neste uke å viss det ikke ble bedre skulle han sykemelde meg lenger...

jeg hadde 2 kynnere mens han skulle måle magen og høre hjertelyden..

fikk beskjed om å ta det med ro å legge meg ner å hvile litt innimellom:)

får håpe en uke fri hjelper slik at jeg kan jobbe litt til... orker ikke gå hjemme resten av svangerskapet...

Skrevet

du kan ikke få tabletter for å dempe de da?Det har jeg fått....

Skrevet

Syntes det høres rart hus hvis de sier det ikke er farlig. Selv fødte jeg 4 uker før tiden og en kollega av meg 5 uker før tiden pga mye kynnere og at vi ikke tok det nok med ro. Men flott at du har fått noe som funker mot det da. Men jeg vil anbefale andre å ta det med ro dersom det blir mye kynnere. Noen kynnere må man jo regne med selvsagt.

Skrevet

Kynnere er ikke farlig så lenge de ikke er vonde!Det er helt tilfeldig at dere fødte tidlig.For det er ikke slik at mye kynnere gir for tidlig fødsel.Det kan en sjelden gang gi det.Det var iallefall det både jodmor og sykehus sa til meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...