Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Sitter å skal selge ting på Finn.no, skal flytte, og trenger penger til litt nye ting. Skal selge tøybleier jeg har. Dette er noe jeg har fått av svigermor, hun sa jeg enten kunne bruke det eller kaste det/selge det, for det var noe som låg oppe etter hennes datter da hun hadde barn, som ikke ble brukt. Utenom disse bleiene, fikk jeg med en svæææær pose med noe som ser ut som sånne små nydfødt bleier..? Men jeg er nokså usikker på at det er det.....Kan noen hjelpe meg? Legger ut bilder av de vanlige bleiene, og så etterpå de bleiene jeg ikke aner hva er.. så kan du gå innpå bildene mine og se.... Setter stooor pris på hjelp fra noen bleie eksperter her:)
power puff Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 står det ikke noe nummer på bleiene da? nummer 1 pleier det og stå på de nyfødt bleiene!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 Det har jeg ikke sett..Men tror ikke jeg har sett noe nummer.. men skal dobbelsjekke imorgen for å være sikker... Bleiene ligger inne hos snuppa, så vil ikke inn å vekke henne der:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå