ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Er i uke 28, og har enorme magemenslignende smerter.. Kommer med et par minutter mellarom og har vara i ti minutter nå.. Er 2.gangs-fødende! Hva tror dere?
Marianne87 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Hvis du tror det kan være begynnende rier så ring!
?en til? Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 ring heller en gang for mye enn for lite! mye bedre:) så slipper du å lure selv også
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Ring Føden!!!!! Kan være sterke kynnere, men kan også være tidlige rier., Du får sikkert komme inn på kontroll. Lykke til )
Muppa 3+1 Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Siden du virker urolig og i tvil synes jeg du burde ringe.
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2009 Kjenner det bakover i ryggen også...Ringer jordmor på jobb tlf jeg..
♥ DAME Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Jeg hadde sånne smerter da jeg var 24-25 uker på vei. Våknet om natta og grein. Ringte føden, kom til med en gang. Det de fant ut var at jeg hadde voldsom luft som hadde satt seg fast. De spurte om jeg hadde hard mage også, og det hadde jeg. Måtte kutte ut melk og tung mat. Måtte begynne på laktulose, og spise grove knekkebrød, kiwi, kokt vann med sitron og vanlig passe kaldt vann. Men ring, alltid for sikkerhets skyld Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå