Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer... jeg mistenker at jeg ikke har el... men... jeg har regelmessig mensen..... tanta kommer til samma tidspunkt hver måned... er det mulig å blø, uten å ha eggløsning???

Jeg får aldri 100% positive el tester....

håper det er noen opplyste sjeler her inne som kan svare meg på det!

tusen takk jenter, og Hold motet oppe... det blir graviditet på oss også!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg(",)

du har nok el skal du se...

har slitt med samme problem som deg med disse testene men har tatt dette opp med gyn på sykehuset og de sier at det er el selv om de ikke slår ut.. noen skiller ut mere stoffer osv enn andre...

derfor er det ikke alltid at de slår ut... jeg prövde for moroheten skyld å måle fra förste mens dag slutt og frem til neste mens..men fikk ikke utslag på testen.. men jeg har egglösning i fölge gyn....

har du fast mens dag ? så kan det väre feil i utregningen din av el...

min syk var på eksakt 31 dager pga 5 hver mnd mens kl 9.50(",)

sorry langt svar,håper du ble litt klokere...

så lykk til !!!

Skrevet

ble littklokere, og veldig glad for svaret ditt!! prøver sex ca hver andre dag denne pp... men samboeren min vet ikke det.. hehe... har ikke fast mens dag, men har syklus på 28/29 dager hver måned... sånn har det vært siden jeg sluttet på prevensjon!

det er vel bra?

Skrevet

når sluttet du med prevansjon da?

du planleger barn uten sambo hihihi han skal bare brukes hihihi smell inn noen d vitaminer på han så svömmer hans små bedre....

når skal du ha tr da?

Skrevet

sluttet i oktober08... prøvd akktivt siden den gang...

Ja, han er bare mitt verktøy til å bli gravid :) hehe.. nei da... men han klarer ikke prestere hvis jeg forteller han om alle mine strategier...

Hvor lenge har du prøvd da??

Tr 23/24.mars....

Skrevet

Når på dagen tester du for el da? De sier at LH nivået er høyest om ettermiddagen og at noen kan ha en så kort topp på nivået at det kun gir positivt utslag på el-testen den ene ettermiddagen i kun noen timer.

Prøv å teste på ettermiddagen, og se om du kanskje finner LH forhøyningen da?

Skrevet

vi mistet i oktober og startet rett på igjen og har prövd siden men ingen stress ... vi har jo klart det en gang ... så plutselig ligger det vel en liten bolle i ovnen igjenn (",)

du får si at det er ingen fare.... tenk på alt vi tenker på ...skulle vi fått prestasjons angst hadde det tatt seg ut... hihihi

ps sendte deg en melding i innboksen din....

ha en fin dag(",)

Skrevet

Heisann Adine_håper!! =)

-Det kan faktisk være måneder der man ikke har eggløsninger, men man får mensen uansett.

Jeg plagdes også veldig med bruk av disse eggløsningstestene,hadde aldri fått positivt utslag, men så leste jeg en plass at de fleste kvinner har eggløsning mellom 16.00-19.00 på dagen og tenkte at jeg i stedet for å ta testen på morgenen skulle ta den i 15.00 tiden. Dette ga avkastning på første forsøk, teststripen ble dobbelt så rød som kontrollstripen på bare få sekunder. (jeg brukte faktisk strimmeltest fra billige-tester.no)

Samboeren min var ordentlig influensasyk på dette tidspunktet, men jeg greide å "lure" han 1 gang. -En dag før neste mens lyste graviditetstesten positivt. =)

-etter en SA i 8 uke for ca ett år siden er det godt å endelig få sjansen på nytt igjenn. Er nå 5+5.

Lykke til med prøvingen alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...