Gå til innhold

Flere som har skikkelig GU angst?!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gynekologisk undersøkelse?

Hadde skrekk før jeg fødte og hadde bare vært på undersøkelse en gang før jeg ble gravid. Etter å ha spriket foran jordmor og barnepleiere under fødsel, for så å bli sydd av en annen, pluss at flere studerte hinnerester på livmoren min etterpå, OG jeg måtte ha GU to dager etter fødsel, så er jeg herdet. Føler jeg tåler det meste nå, en vanlig GU er ingenting lenger.

Skrevet

Ja. Selv etter å ha vært igjennom tvillingsvangerskap og -fødsel, med alt det måtte innebære av vanlig GU, innvendig ultralyd, sying osv. har jeg veldig GU skrekk. Gjør det aldri frivillig. Skræva ikke en gang på 6-ukerskontroll jeg.

Før jeg ble gravid hadde jeg vært på GU en gang. Og jeg var 27 da jeg ble gravid.

Huff, noe så ekkelt.

Skrevet

takk for betryggende innlegg.

Førstegangsfødene

Skrevet

jeg hadde ikke noe problem med det før - men nå som vi er under utredning fpr barnløshet syns jeg det er grusomt..

Det er så nedverdigende!! Men det er bare fordi det er feil med meg..

Skrevet

Ja, selv om jeg har hatt 5 fødsler er det det verste jeg vet. 6 ukers kontrollen har var jeg bare på etter at jeg fikk første. :o Begynner å skjelve, blir bleik, svetter og gråter. Syntes det er helt grusomt. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...