Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Gynekologisk undersøkelse? Hadde skrekk før jeg fødte og hadde bare vært på undersøkelse en gang før jeg ble gravid. Etter å ha spriket foran jordmor og barnepleiere under fødsel, for så å bli sydd av en annen, pluss at flere studerte hinnerester på livmoren min etterpå, OG jeg måtte ha GU to dager etter fødsel, så er jeg herdet. Føler jeg tåler det meste nå, en vanlig GU er ingenting lenger.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Ja. Selv etter å ha vært igjennom tvillingsvangerskap og -fødsel, med alt det måtte innebære av vanlig GU, innvendig ultralyd, sying osv. har jeg veldig GU skrekk. Gjør det aldri frivillig. Skræva ikke en gang på 6-ukerskontroll jeg. Før jeg ble gravid hadde jeg vært på GU en gang. Og jeg var 27 da jeg ble gravid. Huff, noe så ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 takk for betryggende innlegg. Førstegangsfødene
blirjegsnartmamma Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 jeg hadde ikke noe problem med det før - men nå som vi er under utredning fpr barnløshet syns jeg det er grusomt.. Det er så nedverdigende!! Men det er bare fordi det er feil med meg..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Ja, selv om jeg har hatt 5 fødsler er det det verste jeg vet. 6 ukers kontrollen har var jeg bare på etter at jeg fikk første. Begynner å skjelve, blir bleik, svetter og gråter. Syntes det er helt grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå