Lille nuffe Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Hadde jeg hatt 6mill til overs og et ønske om å bo i Kristiansand, hadde dette blitt mitt!!! http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=15421675&sid=xz5eabixqKI33 5480&pos=null&tot=null
Gulosten™ Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Jeg kom ikke så langt som til å se på bildene jeg, fikk fullstendig latterkrampe av navnet på megler`n.... Seriøst, hvis DET hadde vært etternavnet mitt hadde jeg ikke akkurat kalt opp firmaet mitt etter meg selv..... Hahaha *tørker tårer og ser på bilder....* Mmmmm, lækkert! Kanskje me sku hadd oss ei sånn ei kjøbekage...????
Matildesnusk + lille ups Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Fantastisk, utrolig fint! Kunne nesten flytta rett inn her! Liker hus som har så mange krinker og kroker som dette har - så mye sjel! :-)
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 FInt, men ikke helt min stil. Men veldig koselig da! Haha.. SÆDBERG! festlig
Tommage♀♂ Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Usj, AAAALT for mye hvymalt tre. Til og med gulvene er jo malt, det kommer til å bli kjempestygt. Bra bilder da, men selve huset var ikke så imponerende synes jeg. Men hagen likte jeg! Veldig glad i hager=) Men SÆDBERG! HAHAHAHA!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Tenker og at de hvite gulvene må jo bli stygge..., Og jeg synes det var 80% for mye ting der inne generellt sett!! Har hatt fotograf til bilder idag, og vi fjerna nesten alt- ser ikke ut som disse fikk det rådet!!
Dindagmamma? Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Ja huset var vakkert, men fikk helt hetta av navnet til megleren.....ler høyt!!! Men måtte bare sjekke og det er faktisk 68 personer her i landet som heter det!!! Ler videre.....haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå