Gå til innhold

Drømmehuset mitt...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom ikke så langt som til å se på bildene jeg, fikk fullstendig latterkrampe av navnet på megler`n.... Seriøst, hvis DET hadde vært etternavnet mitt hadde jeg ikke akkurat kalt opp firmaet mitt etter meg selv..... Hahaha

 

*tørker tårer og ser på bilder....*

 

Mmmmm, lækkert! Kanskje me sku hadd oss ei sånn ei kjøbekage...????

Skrevet

Veldig fint! Og veeeeeeldig HVITT:-O

Skrevet

Fantastisk, utrolig fint! Kunne nesten flytta rett inn her! Liker hus som har så mange krinker og kroker som dette har - så mye sjel! :-)

Skrevet

FInt, men ikke helt min stil. Men veldig koselig da!

Haha.. SÆDBERG! festlig ;)

Skrevet

Usj, AAAALT for mye hvymalt tre. Til og med gulvene er jo malt, det kommer til å bli kjempestygt. Bra bilder da, men selve huset var ikke så imponerende synes jeg.

Men hagen likte jeg! Veldig glad i hager=)

 

Men SÆDBERG! HAHAHAHA!

Skrevet

Tenker og at de hvite gulvene må jo bli stygge..., Og jeg synes det var 80% for mye ting der inne generellt sett!!

 

Har hatt fotograf til bilder idag, og vi fjerna nesten alt- ser ikke ut som disse fikk det rådet!!

Skrevet

Ja huset var vakkert, men fikk helt hetta av navnet til megleren.....ler høyt!!! Men måtte bare sjekke og det er faktisk 68 personer her i landet som heter det!!!

 

Ler videre.....haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...