bobler Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg skal føde på Rikshospitalet og lurer på om det er noen som har vært med på kurset de har, og kan anbefale det? Evt om du har vært noe annet kurs som kan anbefales.
beredt Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Var på Ullevål i forfjor, ikke denne gang siden det er så kort tid siden sist. Veldig bra opplegg, vil absolutt anbefale det til alle førstegangs:) På det varmeste:) Koster litt da men... Er verdt hver krone.
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Har vært på det og synes absolutt det var verdt det. Spesielt for mannens skyld. Han hadde nok mest utbytte av det, men det var en god anledning for oss til å snakke rundt det med selve fødselen og gjøre oss opp noen tanker om hva som er rett for oss. Lykke til!
Minsten, knøttet og nurket <3 Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Hei jeg skal også føde på Rikshospitalet og prøvde å melde meg på kurs (var da i uke 28 ca), men da var det allerede fullt:( De sa man helst måtte melde seg på ved 18 ukers kontrollen for å få plass! Vet ikke om det er bra, men at det er fullt er jo kanskje et godt tegn? Tror i tillegg at de har mye mindre grupper enn det helsestasjonene ofte har. Skynd deg og hør om det er ledig plass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå