Leah_85 Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Da vil jeg gjerne melde meg ordentlig inn her... Nå har jeg akkurat fått bekreftet at jeg må ha IVF for å kunne bli gravid. Dette har vært en tung tid.. alle rundt meg er gravide, og her har da selvfølgelig ikke skjedd noe som helst til nå,.. --akkurat fått vite at jeg ikke kan få barn uten hjelp, og har måttet bruke denne uken til virkelig fordøye dette.. Gått rundt å vært redd for dette i snart 1,5 år, å så får man beskjeden man frykter.. er en veldig vondt og vanskelig... Følte det ekstra vanskelig på sykehuset da jeg måtte ligge i 6 timer føre legen kom, og brukte da et par min på å fortelle meg det, foran andre pasienter.. Jeg satt igjen med masse spørsmål, men ingen hadde tid til meg. Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 2 år, men har ikke hatt samme adr like lenge.. var derfor redd for at det ville gå to år føre jeg fikk sjansen på å prøve å bli gravid.. men etter å ha vært innom her før og snakket med noen her, så fikk jeg høre om at d ikke var slike regler i danmark. Jeg sendte mail til nordica, og de svarte meg etter et par timer.. kjempe flinke til å svare på mail:) skal ringe legen der til torsdag, og er veldig spent.. hadde vært veldig fint å høre fra andre som også har vært i danmark:) men også veldig koselig og komme i kontakt med andre i samme situasjon! man kan føle seg veldig alene m dette... Håper dette er et år med mange gode resultat blir spennende å følge med dere alle her inne oxo:)
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Hei Leah_85, og velkommen hit! Det er lett å føle seg alene i en slik prosess som IVF er, men her kan vi alltid komme og få råd og støtte! Håper du slipper å være gjest her så lenge!
Leah_85 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 tusen takk for det:) hvordan ligger det an hos deg? ser du er i gang nå masse lykke til:)
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Vi er på første forsøk, har satt inn et egg og er på rugedag 6 i dag! Veldig spennende, det er skummelt å ha for store forventninger -da blir nedturen desto større. Men et lite håp er det jo, ellers hadde det ikke vært noe poeng å gå gjennom dette styret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå