Lillevenn33 Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Kan noen forklare meg hvordan jeg skal bruke disse? Har vært å kjøpt dem i dag. Har hørt at man bruker Damiana før EL og Wild Yam etter EL, stemmer det? Hvilken doser bruker dere? På Damaiana står det 3 kapsler opp til 5 ganger daglig. Det synes jeg hørtes mye ut, ikke minst dyrt! Hvor mye bruker dere og har det hjulpet? Takk for svar!
SuperKlar86Gravid Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Dette er mitt første pp med disse to, og jeg har gjort det slik: F.o.m første mensfriedag: Damiana 2 om morgenen og 2 om kvelden (Vet noen tar 3 til å begynne med, men det ville ikke jeg, da den også kan virke avførende...) Sluttet på Damiana ved første positive EL test. Så ventet jeg til 2 DPO før jeg startet på wild jam, og da tar jeg 2 om morgene og 2 om kvelden, for å gå over til 2 pr dag (ca 8-9 dpo) for så å slutte helt på de ca 13 Dpo. Jeg har 18 dager syklus. Disse dagene/tallene her over er en salgs miks av det flere her inne har sagt. Jeg merket vertfall at EL kom tidligere enn før, hadde pos EL test i 2 dager, og kjente på en måte alt mye mer enn før. Jeg er 4DPO i dag, så gleder meg veldig til uke 12...Lenge til men... Håper svaret var til hjelp.
Lillevenn33 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 Tusen takk for svar! Skal gjøre som deg, høres fornuftig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå