Mayra Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Har to barn fra før og har en sterk følelse av at jeg er gravid igjen. Har så lyst til å få det bekreftet (event.avkreftet). Det frustrerende er bare at siden forrige fødsel har jeg hatt korte og noe uregelmessige sykluser, alt fra 19 til 25 dager. Nå er jeg på dag 29 siden forrige mens, og har tatt to negative tester. Puppene er ømme og ingen tegn til mens. Jeg er ganske sikker på at om jeg er gravid må befruktning ha skjedd for tolv dager siden. Så kanskje er det for tidlig å teste enda? Rart hvor lange dagene er når man går sånn og lurer:-) Er det noen med tilsvarende erfaring med korte sykluser? Var du gravid eller ikke?
(",)snartimål (";) Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 de gangene jeg har värt gravid så har jeg hatt problemer med å få testene til og slå ut...alle gangene har jeg måttet ta blodpröve for å få min mistanke til og slå ut...förste var jeg tre mnd på vei,för den slo ut og andre 2 mnd..tredje tok vi blodpröve direkte... så det er ikke göy og vite at man er gravid og ikke få testene til og bli positive.... fikk bekkenlösning för jeg fikk svaret jeg med förste mann (",) her i sverige får man kjöpt tester som skal slå ut allerede för mens.. men har ikke prövd dem.... krysser fingre for deg...og at du er grravid..(",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå