su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Trenger tips til en god vårpose til store 1-åringen min. Helst fleece, enkel å åpne/lukke, hull til vognseler. Gjerne nettbutikk Og ikke avskrekkende dyr aller helst..
mayaya Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 www.smilegris.no pleier å ha noen fine! Ellers har du også på koseposen.com.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Syns buggysnuggle er de fineste vårposene, og der er det noe for enhver smak. De selger de bl. a på alexi. alexi.no
Nattinatta Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 litt utenom tema, men hvordan blir det med pose i sportsvogn? Det er jo bøyle på de fleste..
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2009 Fant en på smilegris.no som herved er bestilt Takk for mange gode forslag jenter! - Babysnuggle posene er kjempefine, men litt for korte - dotedot-posene er nydelige, men koster litt mer enn jeg hadde tenkt å bruke, og de hadde lite inne akkurat nå..
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2009 Bøylen er ikke noe problem så lenge man kan løsne på den reima som skal være mellom beina
mayaya Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Jeg begynte ikke å bruke pose før i sportsvogna jeg, har liksom alltid tenkt at de "hører til" sportsvogner Ikke noe problem altså. HI, hvilken pose har du kjøpt da?
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2009 http://www.smilegris.no/vognposer.93624.no.html
mayaya Skrevet 10. mars 2009 #11 Skrevet 10. mars 2009 Åh, den er fin da Jeg har faktisk en i samme stoffet, bare hvit inni, som er sydd til trilla til småen. *glede seg til våren*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå