Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 hehe.. har i over et år hatt kontakt med en jeg har blitt kjent med gjennom felles venner... kontakten har vært sms, mail, Facebook chat og sånn... Har jo truffet han, men i ettertiden har vi aldri truffet hverandre, bare snakket gjennom disse mediumene :-) Men har alltid sagt at vi skal treffest og sånn... Traff han da for noen helger siden, på byen, etter hvert vårt vorspiel.. Vi gikk fort inn i dansen......... og så ble jeg med ham hjem og vi .. koste oss. vi har vært helt ok med det etterpå, litt sånn enig i at vi ikke legger så mye i det liksom.. bare kos.. og vi har snakket like bra sammen etterpå... og så har han invitert meg på besøk igjen.... (med samme hensikt!) Jeg blir jo fristet, men på andre siden så er dette noe jeg aaaaldri har gjort før! dette var mitt første one night stand, og jeg er liksom så fornuftig at jeg "gjør ikke sånn" liksom hehe... men jeg blir jo fristet, er jo godt med litt kos.... men så er det det der... "hva skjer etterpå??" klarer vi å beholde vennskapet? blir det bare dumt etterpå (vi klarte jo det fint etter sist gang) tror ingen av oss tenker noe seriøst med dette, og planlegger noe forhold.. for min del så har jo jeg unger og vil være gjennomtenkt før noe sånt evt skjer, for hans del, er han jo singel uten barn og forpliktelser osv og det han er vel ikke klar for den situasjonen, sånn over natten! Vi har jo litt forskjellige liv... men så er det dette da... skal vi bare kose oss? godt med litt nærhet....?? så slipper det å gå over et år til neste gang..... hva tenker dere? jeg er alltid så overfornuftig...... men spent og nysgjerrig, og det var jo godt m litt kos,nærhet................. ;-) hvordan gjør vi detta.... kommer jeg dit, og så... rett opp i seng, eller what to doooo.... hehe... kom igjen, sikkert noen som har noen fuckings gode venner her, jeg vet bare ikke om jeg skal begi meg ut på dette, og hvordan jeg skal... behave...
blond Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har ingen erfaring med det selv, men vil tro at det bare er et spørsmål om tid før følelsene blir involvert hvis dere stadig møtes. Kanskje lurt å finne mer ut hva du vil?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 kom igjen, er vel noen av dere som har vært borti dette? :-) Vi har snakket masse om dette i det siste, men jeg er så usikker på hva jeg begir meg ut på og om jeg skal gjøre det!!! :-) "finn ut hva du vil".. ja det er det jeg prøver på! lyst på mange vis, på andre siden er det den overfornuftige stemmen, og jeg som ikke har gjort sånne ting eller trodd jeg skulle gjøre sånn.... men kanskje etter lang tid alene, er det det jeg savner....??? og er nysgjerrig på. vi har iallefall pratet endel om det nå...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Dere er begge voksne mennesker, og jeg ser absolutt ikke noe galt i at dere har et forhold som kun er basert på sex dersom det er noe dere begge er inneforstått med. Problmet kan komme den dagen en av dere ønsker at dette skal bli noe mer... Har vært der selv; det funket fint en stund, men så ble jeg litt betatt av han... Og da var det enklest å avslutte det hele, i og med at et forhold basert på følelser ville vært utelukket for oss.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 "Dere er begge voksne mennesker, og jeg ser absolutt ikke noe galt i at dere har et forhold som kun er basert på sex " - nei, kan være ok det.. men så er jo jeg sånn overfornuftig som skal være så ordentlig alltid (grrr!) og tenker litt sånn "hva tenker han om meg nå!!????" "Problmet kan komme den dagen en av dere ønsker at dette skal bli noe mer..." - utrolig vanskelig å tenke på... første gang jeg traff ham, var det han som var hypp på meg.. jeg var bare ute og festet og slo ut håret (etter brudd), mente ikke å flørte, men kanskje jeg gjorde det - ubevisst....?? Følte meg iallefall veldig misforstått, for jeg var jo ikke ute etter noen ting, bare å ha det gøy den kvelden! Iallefall en stund etter dette ble det vel byttet kontakt info... så har vi hatt kontakt over 1 år.. jeg hadde vel ikke trodd at så mye skulle skje, jeg så ikke noe spesielt med ham.. av sånn fysisk tiltrekning.... Vi har snakket mye sammen på denne tiden... og har lenge sagt at vi skulle treffest.... så gjorde vi omsider det, og det gikk jo fort fra det ene og andre... Hadde jo aldri tenkt meg at det skulle skje, men der og da var jeg jo helt med på det... og så er det nå det utvikler seg til evt fucking good friends!!?? vi er nok inneforstått med det... en elsker.. livssituasjonene våre er jo så forskjellige at det er ikke bare å gå rett inn i.. (jeg tenker spes på meg og mine barn, og det å få inn en ny mann i bildet, det skal være veldig gjennomtenkt... og for hans del - full pakke - over natta - må jo være skremmende! ) så jeg tror ikke vi tenker forhold... men huff, jeg tør ikke tenke på om det skulle bli noe... men det jeg lurer på er jo ..... siden vi ikke har truffet hverandre så mye, så skal jeg komme til ham... (edru!!!) så kommer jeg inn... hva skjer så!!??? setter vi oss og "ja.....?" eller er det bang bang og rett opp på rommet... Ligger jeg der, drar jeg hjem rett etterpå? spiser jeg frokost der!?? han sier jo sånn "hadde vært godt å ligge inntil deg i natt", da mener han vel at jeg sover hele natta!!?? oioi dette ble langt... vet ikke om jeg har fått uttrykt meg riktig på noe her..
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Fgf kan funke veldig bra hvis man setter opp regler. F.eks: 1. Ingen andre sexpartnere (pga sos) 2. Stoppe hvis noen begynner å legge mer i det 3. ingen omgang med andres familiemedlemmer evt ingen prat om personlige emner... osv... det viktigste er uansett at dere prater om hvordan dere tenker om dette. så alle kortene ligger på bordet. ellers så er det bare å kose seg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå