makkapakka med spire Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Er 6+1 idag og har hatt små brunlige blødninger siden før jeg testet positivt. Dette går på psyken løs, så jeg vurderer å bestille meg en tidlig ul. Er det lege som henviser meg? eller bestiller jeg bare selv? Noen som har noen plasser å anbefale i stavanger?
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 ring for å få tidlig ul!!! så slipper du bekymre deg. Fastlegen kan henvise deg til ul. lykke så masse til!!!
*toppris* Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 får du henvisning fra legen din da koster det deg ingenting ( på sykehuset), men er desv noen leger som er utrolig gnitne på slikt.. noen gir det gjerne, mens andre mener det må mer til for å få det... håper du har en snill en;) hvis ikke må man ta det privat, da må man beale... kommer da litt an på hvor du bor osv... alt fra 500 til 1000kr koster det.. men er absolutt verdt det:)
~rugemaskinen~ Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Jeg kan anbefale en god jordmor som driver privat klinikk sentralt i Stavanger! Bare kontakt henne og forklar situasjonen - jeg er sikker på du får komme dit raskt. Hun er helt fantastisk!! www.sigridsultra.no Lykke til! Krysser fingrene for at de små blødningene dine ikke er noen ting å bry seg om:)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Anbefaler det samme som sistemann dersom du skal gå privat, Sigrid er kjempeflink:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå