makkapakka med spire Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Er 6+1 idag og har hatt små brunlige blødninger siden før jeg testet positivt. Dette går på psyken løs, så jeg vurderer å bestille meg en tidlig ul. Er det lege som henviser meg? eller bestiller jeg bare selv? Noen som har noen plasser å anbefale i stavanger?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Ta kontakt med legen, om h*n henviser deg er det gratis, bestiller du på egenhånd må du betale for det.
:)ettena:) Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 hvis du går til privat gynikolog trenger du ikke henvisning, men det koster ofte rundt 1000 lappen. offentlig må du henvises til. dessverre ikke kjent i stavanger.
VinterSol+2 Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 du bestiller time hos fastlegen din, og får henvisning til innvendig ultralyd. den blir tatt ved at gynekologen fører en probe ogg i skjeden din, den kan se ut som en tynn og lang dildo, eller stokk. du betaler ikke for dette, så lenge du får henvisning fra legen din. jeg vet ikke hvor du får tidlig ul i stavanger, men i tønsberg blir man iallefall henvist til gynekologisk avdeling på sykehuset, så med mindre fastlegen din har en avtale med en privatklinikk, er det nok det degjør i stavanger også. lykke til! (for meg kan det høres ut som om du har en "resteblødning" rett og slett blodrester fra siste mens. det er helt vanlig, og helt ufarlig. men blødninger skal sjekkes likevel!)
makkapakka med spire Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 Okey, da tror jeg at jeg skal kontakte legen min i morgen. Hun tok gu av meg i forrige uke og alt var lukket og fint, men greier ikke helt å slå meg til ro med dette. Sover utrolig dårlig på nettene og tenker og grubler på dette hele dagen.. Kjenner at det sliter på psyken. Er også alene om dette siden sambo er vekkreist på jobb. Har også en liten sønn åta meg av. Trenger virkelig å få en klarhet i hva som skjer inni der.
Spira31 Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Anbefaler deg Sigrids Ultra i byen (Stavanger), får raskt time der og det koster 500kr... http://www.sigridsultra.no/ men som sagt du kan nok gå til fastlegen og bli henvist videre også...
makkapakka med spire Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2009 ja var nå inne å kikket på siden. Sendte en mail om hvor fort jeg kan komme. Betaler heller 500kr å få komme fort enn å få det gratis og kanskje vente litt. Men får ringe fastlegen i morgen å høre hvor lang tid det tar med henvisning.. Tusen takk for hjelp
VinterSol+2 Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 jeg har bestandig fått henvisning på dagen via fastlegen, altså. det går an å ringe sykehuset også, faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå