*SmurfeMamma* Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 jeg har nå begynt å blø litt.. men det er ennå iallefall 5 dager til IKM... også har jeg stikkinger i særlig venstre side, men av og til høyre også... skikkelig stikk asså... er dette menssmerter??
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 høres ut so mensen smerter det.... jeg har ofte dette 5 dager før ikm jeg også... er også ofte litt "skjelven" pga dette...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 jeg forbinder ikke menssmerter med stikninger i sidene..kjennes mer ut som verking i underlivet og korsryggen... nå skal jeg ikke gi deg for store forhåpninger, men det du forklarer minner om mine festesmerter;-) masse lykke til;-)
mortilgutt Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Mine menssmerter kjennest ut som kraftig krampe nederst i magen med tilsvarande sterke smerter i ryggen. Dine smerter likner meir på festesmerter. Menssmerter er annleis, men det er vel forskjel frå person til person... Lukke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå