November mamma :o) Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jippi! Jeg hadde en spontanabort for 4 uker siden og hadde nå en liten følelse om at det allerede hadde klaffet igjen allerede. Tok en test i dag og den er positiv ) Jeg hadde ikke trodd det skulle gå så fort.. Vi prøvde i 8 mnd før jeg ble gravid før aborten. Med datteren min på 3,5 år gikk det 3 mnd. Jeg har hørt at hcg ligger litt i kroppen en stund etter en abort, men dette er vel så lenge siden nå at dette kan vel ikke slå ut nå? Jeg er øm i nederste delen av magen og har de siste 2 dagene vært ekstremt trøtt.. Da jeg hadde aborten var jeg hos lege og tok blodprøve for å være på den sikre siden. Den viste en nedgang mellom de to testene. Altså en spontanabort. Den er vel helt ute av kroppen min nå?? Jeg håper da at dette er en ny graviditet.
therese_23 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 har en venninde som ble gravid bare en mnd tid etter sa....så ja...trur nokk dette er en ny baby på gang lykke til denne gangen
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Gratulerer!!!!!!! Jeg ble gravid et par mnd etter siste SA, kunne ikke tro det selv. Men det ser ut til at du har fått virkelig full klaff her nå, det er visst meningen at du skal bli mamma i år:-) Lykke til videre!
November mamma :o) Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2009 Ja jeg tørr nesten ikke tro det... Går ubevist og venter på en sa hele tiden... Så jeg tørr ikke glede meg for tidlig denne gang. Ble så utrolig skuffet sist. Så jeg krysser fingrene for at det skal gå bra denne gang. De neste to ukene blir alfa og omega for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå