DiddiDaddi Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Nå orket jeg ikke lete fram tråden, dessuten var den blitt så lang Hvordan går det med deg, noe på gang? Jeg var på kontroll i dag, han sjekket ikke hvor lang livmorhalsen var, også jeg som var så nysgjerrig på det! Han bare sjekket at det var lukket, og det var det, så tiden vil jo vise nå framover, skal ikke på flere sjekker av livmorhals. Ellers var baby større enn gjennomsnittet, og jeg har for mye fostervann, så det var ganske spent og høyt trykk der. Det kunne visst godt resultere i tidligere fødsel, og at vannet gikk/lekkasje av fostervann, men det var jo bare å vente å se.Er i uke 33 nå, noen uker til nå så er det trygt, men det blir vel overtid
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 hehe.. ja den hadde blitt lang.. så kjekt at alt stod bare fint til i dag da ja sjønner at du er skuffet over at han ikke sjekket lengda da.. men det er jo bra at den fortsatt er lukket.. å det var bra at du har en baby med mat vet det tyder jo på at den har det godt inne i magen min har endelig begynt å legge på seg igjen.. å eg hadde godt med fostervann sist eg var inne har time på ul igjen no på torsdag da så det skal bli spennende å se om eg kommer meg til den timen.. må si eg er like overaska kvar morgen klokken ringer å eg fortsatt er hjemme har no ordnet meg at eg kan bo med ei venninde av meg i molde som bor bare 5 min fra sykehuset, men vet ikke nor eg skal dra til henne enda da, for vi har nylig selt eine huset vårt og vi må tømme det til fredagen.. + at minste jenta blir 2 på onsdag.. så derfor passer det egentlig ikke å stikke av heller da.. med tanke på at vi har masse på tapeten denne uka.. ellers så går eg her med bare murringer som gir seg når eg setter meg ned å kviler meg når skal du inn på ny kontroll da?
DiddiDaddi Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 Skjønner du har mye å tenke på hjemme, du får bare føle på kroppen hva som blir riktig, men ikke så lett å vite når du har født så fort før. Lykke til ihvertfall, uansett hva det blir til! Godt babyen din har begynt å legge på seg, snart kommer det et lite vidunder til dere Jeg skal på kontroll av mengde fostervann om ca 2 uker på sykehuset, og neste kontroll ellers er den vanlige kontrollen hos legen i uke 36. Så rart det begynner å nærme seg slutten på det sannsynligvis siste svangerskapet, har rimelig mye plager, men jeg forsøker å nyte spark og fantastiske bilder på UL så mye som jeg bare kan
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 ja det er likens her oxo.. her nyter eg de siste dagene ukene siden det er sistegang eg har muligheten til å gå gravid.. siden eg har ordnet meg med sterilisasjon til sommeren.. så det er litt rart at eg plutselig i 4de svangerskap skal klare å gå sååå lenge.. tenk er 38.1 i dag. i morgen er det bare 14 dager igjen av svangerskapet.. ja denne gangen får eg en "stor baby" på runt 3 kilo så det blir sikkert rart da har dine vert store?
DiddiDaddi Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 Ja, du har virkelig holdt lenge dette svangerskapet, godt gjort Hvor stor har dine babyer vært tidligere? Jeg har bare en jente, og hun var 3000 gram, veldig fin størrelse Den lille i magen ble anslått til å være 2200 gram i dag, så den har vokst seg ganske stor den også
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 han elste var 2450 gram.. 5 uker føt term.. ho i mitta var 2700 gram.. 3 uker før term.. og ho minste 1965 gram.. 5 uker før termin.. og denne er beregna til over 3200 gram ved fødsel, vist han ikke har vokset veldig masse meir da det er noen spennende dager detta
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 da er det bare en dag til ul igjen tenkte kanskje eg klarte å sette noe i gang i går eg da, siden eg var stad å berte noen esker borti det andre huset men der tok eg feil... det kom litt meir av slimproppen men det var det eneste eg klarte
DiddiDaddi Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2009 Spennende med UL, nå er det jo din tur snart uansett Lykke til! Jeg er litt misunnelig ja, skulle gjerne vært litt nærmere målet, men ukene går jo fort
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 ja no når du har kommet deg så langt går ukene fort den siste mnd har eg vel bare kost meg med å vere gravid vertfall etter at eg kunne begynne å bevege på meg litt igjen ja er spent på i morgen. sist eg var inne så låg eg med registrering å da ringte eg ho memme mens eg låg der så hun fikk høre hjertelyden, å da måtte hun innrømme seinare at hun hadde vist felt ein tåre da.. hehe.. for hun bor oppi harstad så hun kommer ikke hit før vi skal ha barnedåp.. så det var litt spessielt for henne vist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå