Gå til innhold

Er det flere med november babyer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min termin er forløbug 19.november. Testet med billigstrimler og den er sterkere i dag enn i går ;O)

Min minste er født 16.november ;O) blir akkurat 3år mellom dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha BM-termin 20 nov her :-)

Har en som ble 3 på lørdag :-)

Skrevet

Jeg har termin rundt den 4 november:) Vår første.

Skrevet

hei=) har termin 12 november. er min andre. blir 2,5 år mellom dem=)

Skrevet

Jeg har termin 1.november, det blir min tredje. De to andre blir 13 og 15!

Skrevet

Jeg har BIM-termin 4 november =)

Blir min 3 ^^ Men nummer 2 som bor hos oss da...

Skrevet

BIM termin 15. november her, min første :)

Skrevet

Jeg har termin 3. november :)

Skrevet

Hvordan er formen deres? :)

Skrevet

jeg har termin ca 6 november, det er mitt fjerde barn. har ei på 7, en på 5 og en på 3 fra før. Kan det stemme at jeg ca da er i min 6 uke? får ulikt svar på term.kalkulatorene?

Skrevet

"maeve" Testet du også svakt?

Merker ingenting på formen enda heldigvis ;O)

Skrevet

Testet svakt med en sånn strimmel onsdagskveld, men hadde ikke IKM før fredag, så var vel egentlig ikke så gale i og med at det ikke akkurat var morgenurin.. Testet igjen lørdagsmorgen, knallpositiv :)

Formen er heldigvis bra her også enda, sånn utenom et enormt søvnbehov og at jeg fryser hele tiden:)

Skrevet

Jeg har termin 14 november.. men håper å få ks denne gangen, så da blir det vel ti dager før hvis jeg ikke tar veldi feil.. har en gutt som nettopp fylte ett år=)

Skrevet

foresten, har virkeli merka det på formen. er småkvalm, trøtt og kjenner stikkninger i magen. så håper ikke kvalmen blomstrer for fullt denne gangen=)

Skrevet

Har BiM-termin 8.november, så slenger meg på her =)

Har hatt min verste dag i dag, med oppkaste, kanonvonde pupper, og masse mensmurringer. Så nå skal det viss merkes på kroppen.... Har ingen barn fra før, så dette gullet er svært ønsket. Har mistet i MA for nøyaktig 1år siden.... Så nå er vi med godt mot, å håper spiren klorer seg fast... =)

Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

ettena: Jeg har termin 4. november, og er i min 6.uke i dag.

Så du har 2 dager igjen til du er i 6. uke. Viss jeg har regnet riktig...:)

Skrevet

Gratulerer:) Har du vært kvalm lenge?

Skrevet

Jeg har BIM-termin 11.11.09. Har en gutt på 6 mnd, så det blir 13,5 mnd mellom barna mine :) Gleder meg forferdelig mye!!

Skrevet

Oj! Så mange. Jeg oppdaget igår at jeg er gravid igjen. Men foreløpig termin den 20. november. Har en datter som blir to i april fra før. Gleder meg veldig!!

Skrevet

Har termin 7 november. To barn fra før på 2 1/2 og 7 1/2....

Skrevet

hei jeg flytter inn her fra assisterbefruktning jeg da:).

Jeg har termin den 18.nov og dette er vår første så jeg er super spent:o).Dette er det 3.ivf forsøket vårt så nå håper vi at spira holder seg der inne og vokser seg stor og fin.

Skrevet

Heihei =)

Jeg har termin 7.november. Blir vår første, men samboeren min har en sønn fra før.

Jeg tok for øvrig både eggløsningstest og graviditetstest av den billige strimmel-typen.-De funker minst like godt som de dyre spør du meg!

Gratulerer til Dere alle sammen!!! =)

Skrevet

Hei hei. smyger meg forsiktig inn på dette forumet jeg også.

har foreløpig termin 17. nov (ihht BIM). så jeg er vel ca 4+4 eller noe sånt nå. veldig tidlig fortsatt.

Er min første! har jobbet med saken ganske lenge da. først en sa i 2007 og så en exu i 2008. nå håper jeg at alle gode ting er tre!!!!!! skal heldigvis får god oppfølging da!

Mest av alt er jeg bare glad og spent! og litt kvalm! Det kommer i bølger. og så er jeg litt trøtt, og har veldig ømme pupper. vi får håpe det er symptomer på at alt kommer til å gå fint

Skrevet

Hei hei...

Hiver meg inn her jeg også.

Har termin 18 nov :D

Skrevet

Hellu.. ja jeg har da termin 2 november. Tar ks i slutten av oktober og da er min lille gutt 2 år og 2 mnd c",)

Er veldig kvalm om dagen... Går ikke ut på kjøkkenet uten at det er tvingende nødvendig. Lukter forferdelig der inne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...