Gå til innhold

IKM uke 14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er seriøst verdens minst tålmodige og mest nysgjerrige menneske og vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste 3 ukene. Har ikke IKM før 1 april!!! I mellomtiden prøver vi å snike til oss en hyrdestund både her og der og krysser fingrer. Driver også å drikker på den fæle hostesaften Solvipect! Urk, den er ikke noe god! Jeg vil blir gravid nå!!! :)

Noen andre som synes tiden går for sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiden går for sent ja, Prøvd i ett år nå uten positivt resultat.

Har IKM denne uka men må først se om TR kommer på besøk , men håper ikke det!

Jeg vil også nå!:)

Skrevet

Ja. jeg er lei av at det ikke skjer noe jeg også.

Er supermotivert denne pp. Nå skal det bli barn.

Dersom det klaffer nå- blir det desember eller januar barn da?

Når begynner dere med hostesaft?

Skrevet

Hvis ikke jeg er gravid nå skal jeg også prøve hostesaft:), men hva heter den? Det blir desember eller januar ja, hvis det klaffer for oss nå eller neste gang.

har aldri prøvd hostesaft jeg men tror det er et gammelt kjerringråd

Skrevet

Hei hei jenter!

Hostesaften det snakkes om heter Solvipect.

Vi hadde vel egentlig tenkt å hoppe over denne pp, men jeg har ikke tolmodighet til å vente likevel.

Forrige syklus var veldig merkelig, så jeg lurer på om jeg har hatt en type sa, uten å egentlig vite at jeg har vært gravid først. Noen som har erfaring med det? Hvordan er det i så fall?

Skrevet

Heisann :)

Brukte Solvipect forrige pp uten at det hjalp, men prøver igjen. Denne måneden er det gyn-undersøkelse akkurat den dagen jeg tror jeg har EL, så vi har en slags pause denne måneden. Men neste pp er det tid for Solvipect igjen. Påviste EL på forrige pp både med EL-test selv og gjennom blodprøve hos lege, så det virker som om alt fungerer. Nå får vi se hva gyn på sykehuset sier. Selv om vi har pause er IKM 5. april, for det kan jo være at egget ikke lar seg forstyrre av en GU... håpe, håpe.. Men har pause altså ;)

Skrevet

Forrige syklus var rar til meg også. Jeg gikk tre uker over IKM før jeg endelig fikk. Endelig høres vel litt rart ut, men for meg var det faktisk bedre å bare få det avkreftet istedenfor å gå rundt og håpe.. Jeg lurer også på om det har vært en SA. Hvordan var syklusen din?

Skrevet

Hei hei:) Dytter litt på denne jeg. Nå er vi i gang med prøvinga igjen. Jeg kommer ikke til å være like hissig på det denne perioden. Mye som skjer den neste mnd, så om vi ikke får klaff denne gangen, så er det egenlig ok. Har ikke kjempe lyst til å ligge på føden i jula heller. Hadde vært trist å ikke være med gutten min da.

Hva med dere?

Er dere like ivrige prøvere nå?

Skrevet

jaa. det er en lykke å bli gravid uansett om det blir desember el januar..jeg liker ikke solvipect, men kan være jeg tar en slurk innimellom:-) har tenkt å ta litt akupunktur, og ellers prøve å holde meg delvis unna alkohol. men kanskje ett glass vin...

Skrevet

Hildri: Hvis det blir klaff denne mnd, og du har ikm i uke 14, så er det mest sannsynlig desemberbarn:)

Hvordan ligger dere an da? Har dere hatt el? Jeg lurer på om jeg har klart å misse el denne mnd, og uansett så er mannen mye borte nå, så det blir vel ikke treff denne mnd heller.

Men neste pp... DAAAA må det vel klaffe;)

Hehe, har ikke gitt helt opp altså, men det skal nok litt til at den sitter nå;)

Skrevet

Dytter litt. Hvordan har dere det jenter?

Nå nærmer det seg EL. Er dere klar?

Skrevet

Jeg hadde EL på fredag. Brukte for første gang CB ELtest. Er første gang jeg bruker det, og testet hver morgen forrige uke. Den var kun positiv fredag morgen. Testet igjen fredag kveld, men da var den blitt negativ.

Har brukt deler av helgen på å kose oss nå, og jeg føler meg selvsagt SUPER gravid allerede. Uff.. Må prøve å ikke ha så store forhåpninger, for det er nok mest innbilte symptomer jeg merker nå :=)

Blir nok to lange uker nå før jeg kan teste.. Noen som vet hvor tidlig det er mulig å teste?

Hvordan ligger dere andre an?

Skrevet

Har EL til helgen tror jeg. Så da blir det action. ha god følelse denne gangen. Litt mindre stessa liksom. DET ER VÅR!!!!!!!

Lykke til alle sammen. Vi får skravle litt i ventetiden så lenge....

Skrevet

Begynner å tro at jeg ikke har/får el denne pp. Har også lest at det faktisk er vanlig at man ikke får el hver mnd.

Har vel ikke store forhåpninger for denne pp, og satser på å komme sterkere tilbake i april. Da blir det jo større sannsynlighet for at det blir 2010 barn også, og det er i grunn greit.

De sier vel at man kan teste tidligst 4 dager før ikm med de mest sensible testene, men det er vel lurest å vente til ikm dagen;) (Jeg vet det er umulig)

Kos dere ute i vår lufta!

Skrevet

Har EL til helga jeg også, og da blir d action her også :)

MÅ bli bebis i magen denne mnd :) Jeg vil, jeg vil, jeg vil :D hehehehe.... Utålmodig jaaaaaaaaaaaaaaa........ :P

Skrevet

Hei jenter. Hvordan går det? Nå her jeg fått positiv EL så da er det bare å hoppe til køys!!!

har en følelse at det kommer til å klaffe denne gangen da jeg engentlig kunne tenke meg å vente en måned eller to nå slik at jeg fikk barn i 2010. Det er jo veldig typisk at det da skulle klaffe denne pp. Blir jo selvfølgelig kjempeglad for det, men nå stresser jeg ikke så mye denne pp med dette. Det er faktisk litt deilig, å ikke stresse mener jeg.... hehe. da blir det 2 lange uker å vente på TR. Noen fler med positiv EL?

Skrevet

Jeg har fått positiv EL både igår og idag, så idag tidlig var siste innsats (mannen drar på jobb i helga og ser han ikke før mandag ettermiddag..) Får håpe det holder.. Skulle nok ha prøvd litt i helga å..men..men får håpe spira klorer seg fast.. Noen som vet om det er større sjangs om vi får til en prøving søndag kveld?? Jeg har å en god følelse denne gangen, men det har jeg igrunn alltid:-) Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Her var det lite aktivitet om dagen. Noen med symptomer ennå???

Skrevet

Oj - fant nettopp ut av denne tråden jeg - nå er det 2 IKM uke 14 tråder - svarer på begge to jeg =)

Har hatt EL i helgen (tror jeg), var på gyn i går, ble ikke noe klokere av det han sa, enten bekreftet han EL eller at jeg har EL nå. Ble sengekos på fredag og så tenkte jeg det ikke var bra å ha sengekos så tett opptil gyn timen på sykehuset på mandag, hadde tenkt en liten runde sengekos etter gyn timen i går, men da har mannen fått omgangssyken(!!!), ingen sengekos - så har ikke store troen på denne pp runden... =(

Det hadde jo vært så koselig å få klaff nå... men tror det skal mye til for min del! Uansett så er disse to ukene frem til IKM veeeeldig lange synes jeg. Har ikke testet med EL tester denne gangen - brukte en formue på dette i høst og før jul

Ønsker dere alle sammen lykke, lykke til =)

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...