Hera Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Skrev ett innlegg forrige uke, ang at jeg skulle settes i gang. Men traff da på en arrogant og ubehagelig lege som nektet plent å sette igang noe som helst. Dro hjem kjempe skuffet og lei meg. Dette var på torsdag, på fredag hadde vi ordinær time hos jordmor, og hun ble helt sjokkert over behandlingen vi hadde fått og ringte til sykehuset og kjeftet. Så enden på visa var at vi fikk ny time i dag. Og kom idag til en utrolig flink, snill og informativ lege. Følte oss så trygge og godt i varetatt. Hun forklarte og forklarte alt mulig, og var så rolig og behagelig. Og hun sa at hun ikke skjønte hvorfor vi ikke var satt igang på torsdag. Babyen har det veldig fint, men det er min helse som er problemet. Så hun undersøkte meg, og utbrøt: Ojjjj.... visste ikke at du var såååå moden. Så sa hun nå tar jeg telefon til føden og komfererer med dem. Så kommer hun tilbake å sier, du skal, helt sikkert settes i gang på torsdag morgen kl. ni om ikke noe har skjedd før det. Så nå vet jeg helt sikkert at det vil skje at jeg er mamma igjen før helgen:0) Så fra bunnløs fortvilelse på torsdag til en gledens dag idag:0)
Dossa :) Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Så bra at det ble en fin slutt på hele greia da Du hadde uflaks da du traff på den sure legen. Virkelig godt at jordmora di tok tak i saken og fikk fortgang i tingene!! Gøy å vite at du er mamma til helga Misunner deg, jeg har att 5 uker før tulla mi er ventet Masse lykke til på torsdag!!!!!
Hera Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2009 Tusen takk:0) Og det er heldigvis din tur snart og, det går egentlig ganske fort. Så lykke til:0)
mamman til knøttet *fødeklar* Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Hei! Så godt å høre at det finnes engler! Hva skulle vi gjort uten gode jordmødre? lykke til en hel masse! Tenk å bli mamma før helgen! Lykke til! Nå er vel kvalmen snart over for denne gang! Jeg har 35 dager igjen til planlagt keisersnitt, gleder meg til å ikke være kvalm hele tiden! Lykke til! Klem
bomsa Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Har tenkt mye på deg...-) Og mange stygge tanker til den merkelige legen på sykehuset...-) Godt å høre at du nå har truffet ordentlige folk. Lykke til...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå