Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Når NAV skal beregne hva en skal få utbetalt tar de da med all inntekt en har eller kun inntekten fra primærjobben? Jeg jobber i tillegg til en 100% stilling, noen kveld/helgevakter i en butikk. Blir inntekten derifra tatt med i betrakningen når det skal regnes ut hvor mye jeg skal ha utbetalt? Må jeg levere inn permisjonssøknad for begge stillingene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå