Gjest -lilly- Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Hvor tidlig begynner man å gå på do hele tiden? Er det mulig å ha det sånn allerede noen dager etter at befruktningen har skjedd? Husker så lite fra de andre svangerskapene.....
lucky1 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 jeg er "bare" 3+6 (jippiiii) og synes jeg går på do HELE tiden, kommer nødvendigvis ikke så mye men dog....... hihi
Gjest -lilly- Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 oi...ja da kan det altså starte ganske tidlig Jeg får skikkelig mange symptomer bare vi snakker om å bli gravid igjen, og nå har prøvingen starta, så...... Kanskje jeg ikke innbiller meg noe alikevel da....hehe
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Hei! Jeg husker at jeg gikk mye på do allerede ca 1 uke etter EL. Da skjønte jeg ikke at jeg var gravid, vi hører egentlig til ass.befruktning, men denne gangen ble det "homemade":-) Lykke til!
Gjest -lilly- Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Så kjekt da, anne-mor =) Du får ha lykke til videre i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå