Gå til innhold

FG Friends....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe..

har i over et år hatt kontakt med en jeg har blitt kjent med gjennom felles venner...

kontakten har vært sms, mail, Facebook chat og sånn... Har jo truffet han, men i ettertiden har vi aldri truffet hverandre, bare snakket gjennom disse mediumene :-) Men har alltid sagt at vi skal treffest og sånn...

Traff han da for noen helger siden, på byen, etter hvert vårt vorspiel.. Vi gikk fort inn i dansen......... og så ble jeg med ham hjem og vi .. koste oss.

vi har vært helt ok med det etterpå, litt sånn enig i at vi ikke legger så mye i det liksom.. bare kos..

og vi har snakket like bra sammen etterpå...

og så har han invitert meg på besøk igjen.... (med samme hensikt!)

Jeg blir jo fristet, men på andre siden så er dette noe jeg aaaaldri har gjort før! dette var mitt første one night stand, og jeg er liksom så fornuftig at jeg "gjør ikke sånn" liksom hehe...

men jeg blir jo fristet, er jo godt med litt kos.... men så er det det der... "hva skjer etterpå??"

klarer vi å beholde vennskapet? blir det bare dumt etterpå (vi klarte jo det fint etter sist gang)

tror ingen av oss tenker noe seriøst med dette, og planlegger noe forhold.. for min del så har jo jeg unger og vil være gjennomtenkt før noe sånt evt skjer, for hans del, er han jo singel uten barn og forpliktelser osv og det han er vel ikke klar for den situasjonen, sånn over natten! Vi har jo litt forskjellige liv...

men så er det dette da... skal vi bare kose oss? godt med litt nærhet....??

så slipper det å gå over et år til neste gang.....

hva tenker dere?

jeg er alltid så overfornuftig...... men spent og nysgjerrig, og det var jo godt m litt kos,nærhet................. ;-)

hvordan gjør vi detta....

kommer jeg dit, og så... rett opp i seng, eller what to doooo.... hehe...

kom igjen, sikkert noen som har noen fuckings gode venner her, jeg vet bare ikke om jeg skal begi meg ut på dette, og hvordan jeg skal... behave...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vil svare meg litt her!!?? :-o

Lurer sånn på om jeg skal begi meg ut på dette... :-)

Skrevet

kom igjen, er vel noen av dere alenemødre som har vært borti dette? :-)

Vi har snakket masse om dette i det siste, men jeg er så usikker på hva jeg begir meg ut på og om jeg skal gjøre det!!! :-)

Skrevet

Så lenge dere er single så er det bare å hoppe i det..:=)

Jeg synes godt at to voksne kan nyte av hverandres selskap så lenge man er enige og respekterer hverandre.

Og det å ha en elsker er jo ikke ett one-night stand.

Kjør på og kos dere.

Hvordan det gjøres er opp til dere.

Noen er venner og gjør andre ting også mens at andre treffes kun for å ha seg. Gjør det som føles mest riktig!

Skrevet

heisann. har hatt sånn fg friens før men det ender bestandig i at en av partene forelsker seg i den andre noe som er dritt kjipt. men vi har like vel klart å holde vennskapet :) men kan jo ha flaks å, det var sånn foreldrene mine endte opp sammen i giftemål :) hehe. ser ikke no galt i å ha en fast kose venn så lenge begge holder seg til kun den andre. hvorfor skal vi tørke inn i flere år fordet om vi ikke vil eller ikke finner drømme mannen liksom? syns du skal gjøre det du har lyst til jeg. så lenge dere er åpene mot hverandre så går det nok bra!

Skrevet

hehe, vrient det der.. har hatt flere av de. en har jeg hatt nå i 7 år av og på.

er bare å møte opp og feel the flow. gjør som han gjør.vil han prate så setter dere dere. om han er higen på sex så hopper han nok i det..

men hver sterk for det er lett å forelske seg, og det har INGEN hensikt så lenge han ikke føler det samme. men bare ta det som det kommer så merker du det fort.

men hver forbredt på å bli såret, og ikke innvolver deg mer enn du ser han gjør. men sett grenser ikke finn deg i alt! ikke bli behandlet som dritt bare fordi dere kun har sex.

dersom dere har et vennskap så kan det gå begge veier! han kan begynne å få følelser og det utvikler seg, eller han ikke får følelser og bruker deg primært for sex og vennskapet forsvinner. eller dere blir som dere er, sex + venner.

Skrevet

tusen takk for svar dere!!!!

er vel ekstra vanskelig siden dette er første gangen jeg gjør sånne ting!

når jeg har først har trødd inn døra første gang, så går det kanskje bedre neste gang...??

feel the flow.. hehe ja ... det blir det jeg må gjøre....

Ser bare for meg at det blir så rart...

eller blir det som på film!!?? :-)

viktigste av alt er at vi bør kunne klare å være venner etterpå, uansett om vi fortsetter eller ikke... vi har snakket mye sammen (mail, FB chatt, sms) og er jo blitt en venn på en måte + vi har jo et par felles venner (som vi ikke ser for ofte), så vi kan jo ende opp på samme fest engang... vil ikke at vi bare skal kutte streken helt om dette ikke går bra...

"eller dere blir som dere er, sex + venner." -

- hehe, vi er ikke sex + venner enda... bare en gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...