Huldretussa Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Hei jenter! Eg er nå i 12.svangerskapsveke og gleder meg til å gå inn i 2.trimester. Har hatt et symptomfritt 1.trimester. Merker absolutt ingenting! Var hos lege når eg var 10 veker på veg, og måtte liksom spørre om ho var sikker på at eg var gravid. "Jada, HCG-målingene lyg jo ikkje" kunne ho svare. Nokon dager lengter eg voldsomt etter svangerskapssymptom, mens andre dager føler eg meg heldig som ikkje har vore kvalm og veldig trøtt. Det einaste eg har å komme med av symptom er treg fordøyelse, masse utflod og veldig tydelige blodårer rundt brystvortene. Mannen min trur puppene mine har blitt litt større (ønsketenkning?), men eg er ikkje heilt sikker... Nå venter eg spent på om magen vil begynne å vokse snart. Trykker ofte ovanfor skambeinet for å kjenne om livmora er på veg oppover, men har ikkje kjent noko til det enda. Får vel berre vere tålmodig! Er det andre som har det slik som meg..?
trøndermamman87 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 hei hei:) eg har det akkurat som deg. Nå er jeg bare i min 6. uke da, men kjenner ingenting bortsett fra litt ømme pupper. tror det er ganske normalt. men rart at vi ikke kjenner murringer og stikkinger, for livmoren skal jo utvide seg og strekke seg.. ?
Lois Lane Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har det akkurat slik som dere! Er 6+1 og har ingen symptomer! (Er jo tidlig enda, så kvalmen +++ kan jo enda komme..) Har ikke lyst til å fortelle noen om graviditeten enda, for kjenner meg jo ikke gravid.. Har tre sterke positive tester liggende, men hadde vært godt med en skikkelig bekreftelse fra en lege om at jeg virkelig er gravid
Stine? Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Har hatt det slik jeg også Men er snart 24 uker på vei, og fortsatt i fin form:) Er vell egentlig bare heldige som slipper alle ulempene med graviditeten:) Lykke til vidre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå