Sivert Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Stikker nesa inn hit fra 1.trimester, for jeg har så lyst til å fortelle foreldrene mine nyheten på en litt morsom måte, og trenger derfor noen kreative innspill Vi fikk en sønn for 6 mnd siden, så hvordan kan jeg gjøre det på en koselig måte? Vet ikke om det er gutt eller jente som er på vei enda. Håper du har tid til å hjelpe meg litt )
Vannmann35 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jeg sendte en blomsterbukett hvor det stod "Gratulerer - du skal bli bestemor" :-) Mamma ble veldig glad!
Ooops I did it AGAIN Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 hehe.. vi viste fram bilder fra bryllupsreisen vår...og siste bildet som kom opp på storskjermen var et UL bilde - fra uke 8, så det var ikke stort... Men alle skjønte det, unntatt sønnen min, som trodde det var av katta;) hehe
Sjarmi Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Ååå blomsterbukett var jo veldig koselig da:-) Jeg kjøpte en smekke for et parr år siden der det sto......"jeg vil til mormor", Hadde tenkt til å pakke den inn og gi den da jeg ble gravid, men da jeg fant ut at jeg var gravid så var jeg litt i sjokk og lettet over at det ikke var opperasjonen jeg hadde vært igjennom som forårsaket smertene jeg hadde. Jeg dro ned til mamma rett etter ultralyden og hun spurte "jenta mi.....hva er det som er galt med magen din da? Hva sa legen?" Og da ga jeg henne ultralydbildet og sa " det er bare denne rønner ungen her som er årsaken" Hun ble helt satt ut og kjempe glad!!
Sivert Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 Tusen takk for svar Den med blomstene likte jeg ) Kan hende det kommer en bukett på døra til besteforeldrene da ja )
Juni prinsesse Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Jeg ble litt satt ut selv da jeg ble gravid, så vi holdt oss for oss selv en liten stund. Etter noen dager ringer selvsagt min svært bekymrede mor, og spør om det er liv i meg. Og jeg må jo bare svare: Ja, dobbelt så mye som du hadde forventet )
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Kjempefin idè me blomster! Jeg tok et fint bilde av testen, fikset d litt på dataen, og sendte det til begge foreldrene mine samtidig. Det var en digital test, så d va jo ikke vanskelig å se om den var positiv eller negativ.. De ble overlykkelige.
mai^prinsessa Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Jeg ga foreldrene min nøkkelringer som det stod; "jeg skal bli bestemor/bestefar" på En annen idè er å kjøpe en topp/body til din førstefødte, med teksten "jeg skal bli storebror/søster"
køv25 Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Hei:) Vi fortalte den store nyheten på julaften! til mine foreldre pakket vi inn kopper der det stod verdens beste bestemor og verdens beste bestefar. de fikk hver sin kopp i hver sin pakke og åpnet dem samtidig. skal si det trillet noen tårer da ja.. å til min samboers foreldre kjøpte vi et hefte med strikkeoppskrifter til baby og et gavekort på garn, siden min svigermor er en flittig strikker.. til en venninne ga jeg bort en ramme med et kort inni. Inni kortet skrev jeg at hun i juni kunne erstatte dette kortet med et bilde, for vi ventet baby i juni. på kvelden på julaften måtte jeg sende mld om at hun måtte ta ut kortet og lese... Det ble lagt inn et fint dikt på BIM som noen har brukt også.. tror det var på 1.trimester-gruppen en gang før jul... Lykke til:)
Frk.Marte Skrevet 10. mars 2009 #10 Skrevet 10. mars 2009 Vi fortalte det også på julaften. Hadde pakket inn små, søte babysokker til alle Onkel fikk julestrømpe med kalenderpakke i..hehe.. han trengte ikke mer den dagen
MiMa09 Skrevet 10. mars 2009 #11 Skrevet 10. mars 2009 Jeg fortalte det også på julaften, men var ikke planlagt å si det. Det kom i forbindelse med at jeg lå med huet i do og spydde. Jeg fant det ut helga før, og hadde egentlig bestemt meg for å vente til jeg var i uke 12 med å fortelle det til noen som helst. Men når man skal bo oppå familien en uke og man spyr hele tida er det veldig vanskelig å holde skjult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå