Thessa og Bebbis Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 ?? Blir smått gal! Hver gang jeg spiser noe nytt og godt får jeg alltid vite i ettertid at det lissom ikke er trygt. Nå skal jeg være føre var. Pesto må da være trygt?
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Det har jeg spist mange ganger uten at jeg har merket noe forskjell i alle falll!
erteposen + 4 Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 De fleste som er laget i storskala og solgt i norge er laget av pasturisert melk. Barilla sin skal være det i alle fall.
sweet dreaming Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 inneholder jo ost så du skal jo være litt forsiktig, spesiellt utenlandsk...kan jo koke den opp da og avkjøle den igjen. er i allefall trygg da..
Pennuna Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 På cafe pleier jeg å spørre om de lager pestoen selv, og om den er laget av parmesan som er pasturisert. Ofte er den ikke det, og da er jeg liksom glad for at jeg spurte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå