Gå til innhold

Kan jeg spise Pesto?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?? Blir smått gal! Hver gang jeg spiser noe nytt og godt får jeg alltid vite i ettertid at det lissom ikke er trygt.

Nå skal jeg være føre var.

 

Pesto må da være trygt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg spist mange ganger uten at jeg har merket noe forskjell i alle falll!:)

Skrevet

Det har jeg også spist opp til flere ganger :)

Skrevet

De fleste som er laget i storskala og solgt i norge er laget av pasturisert melk. Barilla sin skal være det i alle fall.

Skrevet

inneholder jo ost så du skal jo være litt forsiktig, spesiellt utenlandsk...kan jo koke den opp da og avkjøle den igjen. er i allefall trygg da..

Skrevet

 

På cafe pleier jeg å spørre om de lager pestoen selv, og om den er laget av parmesan som er pasturisert. Ofte er den ikke det, og da er jeg liksom glad for at jeg spurte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...