Fluffymum Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 ser dere "familien annorlunda" på svensk tv4? Der er 3 familier, med 8, 10 og 5 barn. Utrolig morsom serie, går kl. 20 mandager. Hun som sliter mest er hun med 5 barn... Gleder meg til hver mandag jeg. http://www.tv4.se/1.824903/2009/01/26/tre_annorlunda_familjer_med_ovanligt_manga_barn
Sånn kan det gå Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Synes 72 liter melk i mnd var veldig lite for en familie på 12 jeg da. Kan si at det går adskillig mer enn det i mnd her i huset i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå