Gå til innhold

junior seng eller "voksen seng" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior skal nå straks over fra grindseng til annen seng. Lurer derfor på hva som er lurt - å gå over til junior seng eller direkte til stor seng - hva er vanlig ??

Mannen min mener vi kan kjøpe junior seng i å med at vi venter en ny liten gutt i mai som da kan arve junior senga etterhvert så gutten vår da kan gå over til stor seng...

hva mener dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk rett på vanlig stor, voksen seng. Ser ikke poenget med juniorseng.

Skrevet

Vi valgte juniorseng fordi: Vi har så mye gjester (familie utenbys) at om vi hadde muligheten hadde barnet blitt forvist til annen løsning og noen gjester hadde fått senga. Nå som det ikke er mulig så har hun mye bedre ro i senga si!

Skrevet

Jeg tenkte først at vesla mi skulle få vanlig 2m seng med en gang, men etter noen runder i tankeboksen endte jeg opp med en juniorseng fra Ikea. Som jeg nå er strålende fornøyd med!

Senga heter Kritter, og er 165cm lang. En 2m, seng hadde "slukt" hele jenta mi tror jeg ;)

Hun skal heller få stor seng når hun blir større og ikke vil ha den søte juniorsenga;)

Skrevet

Jenta mi er 3 år og jeg valgte å kjøpe juniorseng, men mest på grunn av at hun ikke har så stort rom. Hun er kjempefornøyd ;-) kan hende de "drukner" litt i for stor seng ... Denne juniorsengen kan visst barnet ha til det er 7 - 8 år

Skrevet

vi valgte stor seng med engang, hoppet over junior sengen..

Skrevet

Vi har Mammut juniorseng fra ikea :) dødskul - mini er superstolt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...