Gå til innhold

Amming!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle der ute som mener at amming på kafe, butikksenter, benker osv er helt naturlig..

Ja, det er heeeelt naturlig å bæsje også, men har du dodøra åpen når du bæsjer? Både hjemme og på offentlig toalett??

Ja, det er helt naturlig å ha sex, men knuller du foran alle kafegjestene?

Syntes ikke det er kvalmt, eller herslig å amme, men trenger man virkelig å vise det frem, ved å la puppen lufte fritt en stund etter amminga? Bare fordi det er naturlig med amming?

Bare lurer...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men jeg spiser foran andre.. det er jo det babyen gjør også. man trenger faktisk ikke å vise frem puppen fordi om man ammer. har aldri blottet meg på kafe selv om jeg har ammet. og de som sitter rundt trenger da heller ikke å glo på. jeg pleier ikke å å bry meg om andre som er på kafe. men skulle jeg tilfeldigvis oppdage at noen ammer, så syns jeg det bare er hyggelig. de fleste som ammer på en kafe prøver jo å sette seg litt diskre. synes ikke det er noe særlig å amme på en benk på kjøpesenter, men hvis senteret ikke har ammerom eller det er lang kø både til toalett og ammerom, har det hendt at jeg har måttet gjøre det så babyen ikke skulle hyle.

men innrømmer at med andremann var jeg mer sjenert enn med første, da vi var mange venninner som ammet samtidig. foretrakk ammerom pga baby var mer var på lyder. dessuten bæsjet hun rett etter, så måtte uansett på stellerom for å bytte

Skrevet

helt greit å amme litt diskre, men det finnes de som på død og liv SKAL vise frem puppen, la den henge og dingle litt...:)

Blir mamma for første gang i april, for alt jeg vet så kan det hende at jeg blir en av de som viser frem alt:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...