Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Blir så irritert, jeg får ofte pakker tilsendt som skal leveres på døra, altså sender har betalt for at de skal leveres på dør når de sender pakken. Idag igjen sjekket jeg sendingsnummeret på en pakke og ser at det står forsøkt utlevert adresaten ikke hjemme. Det står jo klokkeslett også. Har vært hjemme i hele dag og på den tiden det står at de var her så lå unga og sov så jeg vet at jeg ville hørt dørklokka. Jeg blir så irritert, det er sikkert 8 gangen det hender siden jeg flyttet hit. Den første gangen det hendte fikk jeg ikke hentelapp og jeg visste ikke at den pakka skulle komme. Svigerforeldrene mine hadde sendt litt ting og de spurte tilfeldig om vi hadde fått de. Når jeg fikk sporingsnummer og sjekket så ser jeg at den har ligget 12 dager på posten her uten at jeg har fått noe lapp på det, Med andre ord to dager til og den hadde blitt sendt tilbake. Klaga har jeg hver gang men det hjelper jo ikke. Er det bare her det er noen late ansatte som ikke gjør jobben sin men bare kjører direkte til posthuset med det? Eller er det et vanlig problem?
Gjest Siklerotte Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 1) Du er døv. 2) Du roter vekk posten din. 3) Det er posttyver i nabolaget.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 1) nei er nok ikke det, som jeg til tider godt kunne tenkt meg å vært det. Ihvertfall når naboene har full fest helg etter helg. Desutten hører jeg tilog med om de ringer på hos en av naboene her, så kan love deg at min dørklokke skal det litt til for å overse. :-) 2) Vanskelig å rote bort noe som man aldri har fått 3) De kommer ikke i postkassa her siden man må ha nøkkel, da jeg bor i blokk og postkassene kan ikke lukkes om du ikke låser dem.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Har opplevd det flere ganger. Har fått disse unnskyldningene: "postbudet fant ikke huset", "du var ikke hjemme", "det var en vikar"... En gang stod postbudet utenfor og skrev at jeg ikke var hjemme uten å ringe på. Jeg gikk ut da jeg så ham i oppkjørselen, og han sa at det så ut som om ingen var hjemme... Så da begynte han å fylle ut skjemaet uten å sjekke.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 utrolig teit at de ikke kan ringe på klokka tar dem da ikke akkurat mange sekundene, her jeg bbor syntes ikkeleiligheten fra den siden av huset så burde ihvertfall ikke være noe god unskyldning å si at det så ut som om vi ikke var hjemme. Største problemet for meg er jo at når de ikke kommer hit legger de heller ikke igjen noen papirer på at de har vært her, og posthuset sender ikke ut før det er purring på at pakken må hentes etter en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå