Dindagmamma? Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Min venninne hadde en noe spesiell historie å komme med i dag. Hun har lagt ut et par sko til salg på finn.no. Så fikk hun en meldinge med spørsmål om skoene og pris og sånt.Så kom det meldinger om hvor fattig hun var, hvor sliten hun var og at hun var alene med to små barn. At hun snart ikke orket mer...... Venninna mi fikk vondt av henne og sa at hun kunne få skoene....ja da var det i gang! Først spurte denne damen da om venninna mi kunne kjøre skoene til henne....men da venninna mi fikk vite at det var 3 timer tur/retur til denne damen sa hun at det gikk ikke. Da svarte damen at det var da ikke langt for å hjelpe noen i nød....hææ??? Og i hele ettermiddag har denne damen sendt og ringt til venninnen min og spurt om alderen hennes og hvilken str hun bruker i klær og om hun kunne få klær, barneutstyr og møbler av henne! Til slutt skrev venninna mi at nok var nok.....og sendte hun flere meldinger nå ville hun bli anmeldt! Da svarte hun at da skulle hun anmelde venninna mi tilbake for trusler....er det mulig??? Anmelde noen for at de vil anmelde deg....hva er dette for et kvinnemenneske!! Først synes venninna mi litt synd på henne, men nå er all sympati borte....nesten litt redd henne tror jeg... Denne damen bor da på Brandbu på Hadeland og er alene med 2 små barn hvis dette er sant da.... Noe her som har lagt ut noe til salgs og fått hele livshistorien på kjøpet/salget....hehe!
Kondis som en murstein Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Kjære all verden... Hadde blitt litt redd jeg også, tror jeg!
Gjest Morn du Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Ehh, vil vel si at dette kvinnemennesket må være en smule frekk og kanskje hun har flere -og alvorligere- problemer enn vi kan lese ut fra det hun skrev...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå