Gå til innhold

Hormonsipping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den teiteste tingen graviditetshormonene dine har fått deg til å sippe over? Eller som har vært en utløser iallfall.

- For meg var det at jeg knakk en plastikkskje som jeg skulle spise is med. Da kom tårene i full fart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke om det er så sært, men jeg begynte å stortute når jeg hørte inntroen til seventh heaven:p HVER GANG! Og jeg gråt over tegneserier, at vannglasset mitt veltet. Og når jeg skulle føde var jeg på gråten når vannet mitt gikk fordi jeg sølte så fælt på sykehusgulvet:p

Skrevet

Gled dere til 3-dagerstårene, sier jeg. DET var fælt. Første gangen hadde jeg ikke hørt om det en gang og skjønte lite da jeg gråt for ALT en hel dag.

Andre gangen var jeg forbredt. Jeg skulle tilbake til sykehuset på dag 3 --- eller 2? For å ta den føllingstesten, hadde tatt to busser alene med barnevogna og slet med amminga og i det heletatt. Og skulle først inn for gulsottsjekk om morgenen og så føllingstest i 2-tiden. = henge hele dagen på sykehuset med puppene mine (såre og fæle), mini bebisen min og barseltårene. DET var saker, skal jeg si dere. Skulle ta blodprøven til mor-barn undersøkelsen også og da sykepleieren spurte: "Gikk fødselen greit?" og jeg fikk hikstet frem et: "...ja ...."

Gud hjelpes, altså.

Skrevet

Begynte å gråte da jeg overkokte potetene! Følte meg sååå elendig husmor :P

Skrevet

Jeg lå på firekrabben ute i hagen og hylskreik fordi blomsterbeddet mitt var så stygt og fordi jeg ikke rakk fram til ugresset pga magen :)

Ellers så må jeg henge meg på at 3.dags tårene var ingen spøk, trodde det seriøst var noe galt med meg, grein av alt helt uforklarlig, og det var ingen som hadde sagt noe til meg før den 3.dagen var der, kom inn en sykepleier å spurte om jeg hadde merket noe til 3.dags tårene og jeg begynte å grine såklart og spurte hva hun mente med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...