Gå til innhold

Lillegutt vil plutselig ikke ta flaska lenger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 3,5 mnd. og har tidligere ikke hatt problem med dette. Fra han var 1 mnd. har han fått melk på flaske en gang i blant da jeg har vært ute eller lignende. Men nå vil han ikke suge skikkelig lenger, og tuten går bare frem og tilbake i munnen + at han ofte skal ha inn i sine egne fingrer samtidig. Virker på meg som at dette har blitt et problem nå som han har begynt og suge på fingrene/hånda si, og at han da suger likedan på tåteflaska eller noe. Bruker Avent-flaske. Noen med gode råd på hvordan vi kan få han til å bli flink til dette igjen? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia. Prøv å stikke et par ekstra hull i tuten på flaska ( ikke så store). det gjorde jeg på mine og det funka fint! Så blir det lettere for å suge for han, og når du ser han får melk i seg, så kan du skifte over til en annen tut igjen! Håper det var til hjelp :)

Klem

Skrevet

Skal prøve det ut, selv om jeg har mine tvil :-) Men håpe, håpe..!!!!

Ikke lenge siden jeg kjøpte en sånn 3-mnd.-tut til flaska, og den er det jo flere hull i enn den vi brukte for noen uker siden.

Skrevet

kanskje ei tann på vei?? litt tidlig kanskje men

Skrevet

Får i hvertfall håpe at det har en god grunn, slik at han vil ta flaska snart igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...