Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Denne gangen ble det skikkelig nedtur når mensen kom..Fikk tydelig blå strek med clearblue,men fikk mensen dagen etter.Stoler ikke det spor på de clearblue testene lenger.Det var ikke kjemisk heller for jeg tok en digital som sa "ikke gravid" Har lest om mange som har fått kryss uten å være gravid i det siste,så jeg sverger heretter til billigtester eller digital. Da er jeg i min 13 pp etter MA...Har 3 barn som jeg koser meg med i påvente av en attpåkladd:)))) Håper 13 er mitt lykketall hehe. ikm uke 14.noen flere som er litt lei ??
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 huff, skjønner godt at du er lei. jeg er kun i første pp så jeg har vel ingen rett til å klage selv om jeg må innrømme at jeg blir skuffet hvis den er neg. lykke til, plutselig sitter spira der vettu:)
jj25 Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Mitt lykketall var 13,-så hold oppe motet!! Var ordentlig lei, men nå er ventetiden absolutt verdt det!! Er lykkelig og 5+5 nå. Lykke til videre,-jeg krysser fingrene for 13 ;-)
blirjegsnartmamma Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 ja,jeg må påstå at jeg er litt lei.. har nå brukt 15 mnd, og er akkurat ferdig med mensen.. Har til gode å få positiv test, verken skyggestrek eller kjemisk eller noe som helst. Håper det sitter nå, siste sjans til å få barn i 2009 Er ikke veldig optimistisk, men skal teste etter el for første gang. Dette er pause mnd etter dobbel pergo som jeg TROR virka..
Nærmer seg 30 Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Huff ja, må si meg veldig enig i at jeg begynner å bli litt lei. Det er vår baby. Samtidig som jeg prøver å ikke tenke for mye på prøvingen og la det stresse hverdagen. Er nå i gang med 11.pp, regner med EL er til helgen. Sist pp var jeg sikker på at noe var på vei, men den gang ei. Men lurer på om jeg begynner å bli litt små gal, ser mager og baby'er overalt jeg er.... De 3 siste pp har jeg merket at TR og kroppen har føltes annerledes så håper på at det er et tegn på at p-pille effekten endelig har sluppet taket, de sluttet jeg med i nov '07. Merker vi sliter litt med at det ikke skal bli plikt-sex om dere skjønner hva jeg mener. Vil at det skal være litt kos og ikke bare stress med all denne prøvingen. Krysser fingerene for at denne gange skal det gå!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå