Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn fra før og har en sterk følelse av at jeg er gravid igjen. Har så lyst til å få det bekreftet (event.avkreftet). Det frustrerende er bare at siden forrige fødsel har jeg hatt korte og noe uregelmessige sykluser, alt fra 19 til 25 dager.

Nå er jeg på dag 29 siden forrige mens, og har tatt to negative tester. Puppene er ømme og ingen tegn til mens.

Jeg er ganske sikker på at om jeg er gravid må befruktning ha skjedd for tolv dager siden. Så kanskje er det for tidlig å teste enda?

Rart hvor lange dagene er når man går sånn og lurer:-)

Er det noen med tilsvarende erfaring med korte sykluser? Var du gravid eller ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...