Ka88 Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Mistet fylling i går og har generelt dårlige tenner... Var med tannlegen før jul siden du skal få dekt 75% ut det året du fyller 20, men fikk svar om jeg var forsent ute. Sist jeg var med tannlegen var jeg 16 år i slutten av tiende, har vært med tannlegen 3 ganger å mast om å få time men har aldri fått det. Går det an å klage til tannhelse tjenesten??? har ialfall 3 hull og manger nå en fylling. Har hørt at gravide får gratis tannlege eller gjelder dette bare kontroll time?
Gjest Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Gravide har ingen rett på gratis tannlege, desverre...
Månefeen ♥ Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Har hørt at de fikk gratis tannlege i "gamledager". Men det er nok lenge siden de sluttet med det
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Jeg fikk første mann for 7 år siden og da var det ikke gratis tannlege til gravide så det må nok være veldig lenge side, men det er synd at vi ikke får det for svangerskapet sliter veldig på tennene
Månefeen ♥ Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 hehe, ja det er snakk om når våre mødre/besteforeldre var gravid Det er de som setter ut rykter om at det er gratis, mange har ikke fått med seg at det ikke er det lenger..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 det at du ikke har fått time er ikke vits å klage om tror jeg. Da er nok svaret at du ikke har stått nok på, ellers kunne jo du bare ringt en privat tannklinikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå