Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg hadde mensen for ca.2 uker siden. For ca. en uke siden begynte jeg å blø litt, hadde lyserosa utflod. De siste dagene har jeg fått halsbrann, og skikkelig løs mage. :/ Kan det være graviditetstegn? Jeg går på p-piller, men glemte de i 3 dager for ikke så lenge siden. Jeg har også vært en del kvalm, men kan hende det bare er pga p-pillene, for har vært kvalm pga de før. Jada, jeg kan bare ta en test. Men det er jo for tidlig, og det er vel for tidlig å få graviditetstegn og? :/ Jeg håper jeg ikke er gravid. Vet ikke om jeg orker en til ennå, har en datter på 16 måneder så.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 jeg har fått løs mage rundt den tiden jeg skulle ha mens, alle tre svangerskapene. men vet ikke om det kan regnes som tegn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå