Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 I dag var jeg til samtale hos Jon hausken. Som jeg skrev tidligere så er det nå kun han som er villig til å prøve å hjelpe oss. han sa til meg i dag at alle legene han hadde sankket med sa at de forstod ikke hvorfor han prøvde en gang, de mente det var umulig for meg å bli gravid. Da sa jeg til han at det har jeg hørt før, men jeg fikk en jente tilslutt likevell. Nettopp sa han da. Vi kom vel frem til at at vi begge tror ikke det er umulig, berre VELDIG vanskelig. Videre begynnte vi å snakke om behandlingsopplegget, hva vi skulle gjøre videre. Han sa at han trodde vi berre måtte prøve inseminasjon i stede for IVF. det var akkuratt dette jeg også tenkte. Vi var enige i at det ville være like greit fordi jeg får ikke mer enn ett eller to egg ved IVf uansett. Jeg skal nå gå fast på prednisolon. han sa at siden vi hadde valgt pakkeløsning med IVF og hadde ett IVF forsøk igjen så skulle vi få alt gratis. men nå skal dere høre det utrolig. vi skulle få inseminering i det uandlige, GRATIS!!! Så det som skjer nå er at jeg kommer aldri mer til å ha IVF forsøk. Vi skal gå på med inseminasjoner. Nå i begynnelsen skal jeg ikke bruke noen medisiner annet enn prednisolon, skal berre inseminere i naturlig syklus. Han har lyst å bruke tid på å kartlegge syklusene mine å se hbordan slimhinnene er fra gang til gang osv...... Etter hvert putter vi på litt hormoner + inseminering. Så ja, dette kan ta laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid, og det er ikke sikkert jeg blir gravid. men nå har jeg vertfall noe å forholde meg til, å jeg slipper å bekymre meg for det økonomiske. Spurte han også hvor han trodde problemet mitt egentlig lå, eggstokkene eller hypofysen. han sa at han trodde vertfall ikke det var noe galt med hodet mitt;) haha. Så ja, svaret er eggstokkene. Jeg var rett å slett berre unormal, annerledes enn alle andre. Ikke noe å gjøre med, så dette kan ta tid. men vi får håpe det får en lykkelog slutt.
lillehare Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 hei, nå sitter jeg med en tåre som er på vei ned. Du tar det så fint, og det kommer til å løse seg, tro meg! Og er det noen som klarer dette, så er det deg!! Har du fikset profiln din, får du sendt nå?? Klem
lindynatt Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Hei jeg syntes det var en flott løsning... Lykke til!
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Hei Tryne. Ser at dere strever enda ja. Jeg har vært borte noen mnd da vi klarte å bli gravide, men så gikk det gæli da....så er det på'n igjen. Plutselig en dag skal du se at spiren sitter. Du skal i hvertfall ha dette..du gir aldri opp!!! Lykke til videre.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2009 Så trist å høre at du mistet Gokkel:( det er forferdelig vanskelig når man får en slik nedtur, så du gjor deg nok lurt i en pause. Jeg er her enda ja, å jeg blir nok værende. Jeg gir ikke opp enda, er ikke kommt dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå