Gå til innhold

testa samboeren litt. hihi :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

før har jeg pleid å plukke opp skittentøyet hans, men så tenkte jeg at nei så søren. han kan plukke opp sitt eget tøy..

så jeg bare lempa alt jeg fant på hans side av senga (mot veggen) sånn at det ble en fiiin haug :) så begynte han å legge ting på mi side.. så kasta jeg det bare over haue på han å sa: ikke rot på mi side når du ikke klarer å rydde opp ditt eget rot..

da ringte det ei bjelle hehe.. så plutselig så skulle han sortere og styre noe veldig.. tror han ble litt flau.. å jeg lo godt da jeg sa jeg gjorde det med vilje hehehe..

(off, er ikke mye kravstor en blir for å få seg en liten latter når en går hjemme å ikke kommer seg ut døra. tragisk. i know hhehee:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde nesten det samme... Dvs, vi har skittentøy kurver på badet og jeg går over gulvet og tar med det som er møkkete der også når jeg skal vaske (har vaskerom 2 etasjer ned)

Til slutt var jeg litt lei av at gubben kunne ha 3-4 t.skjorter og 2 bukser liggende i en haug på gulvet... så jeg bare slutta å ta det med i vask... Etter å ha gjentatt dette i en ukes tid, sa jeg bare til han at jeg kun vasker det som ligger i kurvene, IKKE det som er på gulvet!!! Og da ble han plutselig flink til å legge tøyet i kurvene etter at de var brukt =))

Skrevet

hehehehhe.. jeg hadde tenkt å si at: du kanke mene å tro at jeg skal leke mamman din. da må du jo ha innetider også da :P hehehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...