ble_mamma_6august 09 Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 noen gode råd mot det? ps jeg drikker ikke melk, det funker heller ikke ( har prøvd)
rosa76 Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Åh jeg også! Tygger gaviscon nå. Fås reseptfritt på apoteket. TRedje svangerskapet nå og har tygd en del sånne tabletter. Har de helt oppi halsen go vegrermeg for å ta de, men når halsbrannen blir ille nok biter jeg det i meg. Beste av to onder:-) Noen synes disse ikke er så værst da, så det er verdt å prøve! Evt funker faktisk lovehearts også..jeg har ikke spist det ennå..men kommer til å kjøpe MANGE. Trøst deg med at det er over tvert babyen er ute. (bare et halvår igjen..ææhh)
junibebis:) Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Har du prøvd Gaviscon? det får du kjøpt på apoteket og er spesielt til gravide.. Litt ekkelt å tygge, men på meg virker det iallefall umiddelbart! Å tygge på loveharts er også et kjerringråd, ikke like effektivt, men smaker bedre og jeg synes det hjelper litt:)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 har ikke vært plaget med kvalme eller halsbrann før nå for et par dager siden. Er det normalt å plutselig få det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå