Gjest Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 satte fødselen deres igang av seg selv etter stripping? isåfall, hvor lang tid gikk det? har akkurat vært og blitt strippa så jeg blei litt nysgjerrig.. huff.. er 6 dager over termin..
Underveis --> Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Dytter litt på denne jeg, siden jeg lurer på det samme.
mammapusen Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Vet egentlig ikke helt hvor mye jordmor "strippet" meg, men hun undersøkte meg hvertfall, og jeg fødte dagen etter! Nå har jeg termin på fredag og skal på kontroll i morgen, håper hun vil ta en "sjekk":-)
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Dytter jeg også på denne for jeg lurer på det samme... skal til JM i morgen,har da 4 dager igjen til termin så håper hun kan strippe meg:)
treningsberta Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 jeg er 11 dager på overtid i dag, og fødsel blir mest sannsynlig satt i gang på torsdag hvis det ikke har skjedd noe før. var hos jm i går og hun sa at hun godt kunne strippe meg, men anbefalte meg ikke å gjøre det fordi hun ikke trodde det ville hjelpe noe. De pleide å gjøre det hvis det var veldig mye maserier og tegn på at ting var i gang, men stoppet opp osv (og jeg har ikke hatt det...). Hun sa at stripping var ganske vondt og ubehagelig, og ville ikke utsette meg for det med mindre hun trodde det hadde noe for seg. Syns det var veldig greit egentlig. De vil jo gjøre det på overtidskontroll på torsdag i alle fall, og har jeg ventet til nå, klarer jeg sikkert å vente noen dager til...
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Jeg ble strippet både hos jordmorg og hos lege på overtidskontroll. Jeg må vel si at det jordmor gjorde ikke gjorde spesielt vondt, men hadde heller ingen funksjon. Da jeg derimot kom på overtidskontroll ble jeg strippet av en fødselslege, noe som var ( for å si det pent) svært ubehagelig, men det hadde virkelig funksjon. Ble strippet kl 12 på formiddagen, og morgenen etter var fødselen i gang med rier. Tok riktignok litt lang tid så ble satt i gang alikevel ved at de tok vannet for å effektivsere riene. Men har stor tro på stripping i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå